HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

EXIN ITILFNDv4 問題集

ITILFNDv4

試験コード:ITILFNDv4

試験名称:ITIL 4 Foundation

最近更新時間:2024-12-17

問題と解答:全120問

ITILFNDv4 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥7599 

無料問題集ITILFNDv4 資格取得

質問 1:
Identify the missing word in the following sentence.
The purpose of the supplier management practice is to ensure that the organization's suppliers and their [?] are managed appropriately to support the seamless provision of quality products and services.
A. performances
B. users
C. value
D. costs
正解:A

質問 2:
Which statement about costs is CORRECT?
A. Costs imposed on the consumer are costs of service utility
B. Costs removed from the consumer are part of the value proposition
C. Costs removed from the consumer are part of service consumption
D. Costs imposed on the consumer are costs of service warranty
正解:B

質問 3:
Which statement about a 'continual improvement register' is CORRECT?
A. It should be managed at the senior level of the organization
B. It should be used to capture user demand
C. There should only be one for the whole organization
D. It should be re-prioritized as ideas are documented
正解:D

質問 4:
What are the MOST important skills required by service desk staff?
A. Supplier management skills
B. Technical skills
C. Incident analysis skills
D. Problem resolution skills
正解:C

質問 5:
What is a means of enabling value co-creation by facilitating outcomes that customers want to achieve, without the customer having to manage specific costs and risks?
A. Continual improvement
B. A service
C. Service management
D. An IT asset
正解:B

質問 6:
How should automation be implemented?
A. By replacing human intervention wherever possible
B. By optimizing as much as possible first
C. By initially concentrating on the most complex tasks
D. By replacing the existing tools first
正解:A

質問 7:
What is the expected outcome from using a service value chain?
A. The application of practices
B. Customer engagement
C. Service value streams
D. Value realization
正解:D

質問 8:
Who is responsible for defining metrics for change management?
A. The change advisory board (CAB)
B. The change management process owner
C. The service owner
D. The continual service improvement manager
正解:B

弊社のEXIN ITILFNDv4を利用すれば試験に合格できます

弊社のEXIN ITILFNDv4は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITILFNDv4問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITILFNDv4無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のEXIN ITILFNDv4を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は無料EXIN ITILFNDv4サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITILFNDv4サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITILFNDv4問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITILFNDv4試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

TopExamは君にITILFNDv4の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITILFNDv4問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のEXIN ITILFNDv4をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたEXIN ITILFNDv4をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のEXIN ITILFNDv4を持っていることを保証します。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITILFNDv4問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のEXIN ITILFNDv4を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

EXIN ITIL 4 Foundation 認定 ITILFNDv4 試験問題:

1. Which term is used to describe the prediction and control of income and expenditure within an organization?

A) Governance
B) Charging
C) Budgeting
D) Accounting


2. How should automation be implemented?

A) By replacing human intervention wherever possible
B) By optimizing as much as possible first
C) By initially concentrating on the most complex tasks
D) By replacing the existing tools first


3. When should a full risk assessment and authorization be carried out for a standard change?

A) When the procedure for the standard change is created
B) When an emergency change is requested
C) At least once a year
D) Each time the standard change is implemented


4. Which is NOT a component of the service value system?

A) Practices
B) Governance
C) The four dimensions of service management
D) The guiding principles


5. Which describes normal changes?

A) Changes that are typically initiated as service requests
B) Changes that must be implemented as soon as possible
C) Changes that need to be scheduled and assessed following a process
D) Changes that are low-risk and pre-authorized


質問と回答:

質問 # 1
正解: C
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: C
質問 # 5
正解: C

ITILFNDv4 関連試験
ITILSC-SOA-JPN - ITIL Service Capability Service Offerings and Agreements (ITILSC-SOA日本語版)
ITILFND - ITIL - Foundation
ITILFND_V4 - ITIL 4 Foundation
ITILSC-SOA - ITIL Service Capability Service Offerings and Agreements
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。