HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

EXIN ITILFND 問題集

ITILFND

試験コード:ITILFND

試験名称:ITIL - Foundation

最近更新時間:2024-11-19

問題と解答:全325問

ITILFND 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ITILFND 資格取得

質問 1:
What does the term "Wisdom" represent within the Data-to-Information-to-Knowledge-to- Wisdom (DIKW)?
A. The knowledge to manage organization processes and people
B. The complete collection of all process management structures in the organization
C. The contextual awareness to provide strong common sense judgement
D. The complete collection of all data and data repositories in the organization
正解:C

質問 2:
Which process would ensure that utility and warranty requirements are properly addressed in service designs?
A. Release management
B. Capacity management
C. Design coordination
D. Availability management
正解:C

質問 3:
Which process is responsible for eliminating recurring incidents and minimizing the impact of incidents that cannot be prevented?
A. Event management
B. Service level management
C. Problem management
D. Change management
正解:C

質問 4:
What would you call the groups of people who have an interest in the activities, targets, resources and deliverables from service management?
A. Stakeholders
B. Regulators
C. Employers
D. Accreditors
正解:A

質問 5:
What is defined as "any change of state that has significance for the management of an IT service"?
A. An event
B. An incident
C. A problem
D. A request for change
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 6:
Which processes are responsible for the regular review of underpinning contracts?
A. Supplier management and availability management
B. Supplier management and service level management
C. Availability management and service level management
D. Supplier management and change management
正解:B

質問 7:
The remediation plan should be evaluated at what point in the change lifecycle?
A. Immediately after the change has failed and needs to be backed out
B. After the post implementation review has identified a problem with the change
C. After implementation but before the post implementation review
D. Before the change is approved
正解:D

質問 8:
Which of the following options is a hierarchy that is used in knowledge management?
A. Knowledge - Wisdom - Information - Data
B. Information - Data - Knowledge - Wisdom
C. Data - Information - Knowledge - Wisdom
D. Wisdom - Information - Data - Knowledge
正解:C

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITILFND問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社は無料EXIN ITILFNDサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITILFNDサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITILFND問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITILFND試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITILFND問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のEXIN ITILFNDを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社のEXIN ITILFNDを利用すれば試験に合格できます

弊社のEXIN ITILFNDは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITILFND問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITILFND無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のEXIN ITILFNDを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のEXIN ITILFNDをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたEXIN ITILFNDをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のEXIN ITILFNDを持っていることを保証します。

TopExamは君にITILFNDの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

EXIN ITIL - Foundation 認定 ITILFND 試験問題:

1. Remediation planning is BEST described in which of the following ways?

A) Planning how to advise the change requestor of a failed change
B) Planning how to compensate a user for a failed change
C) Planning the steps required to be taken if a change is unsuccessful
D) Planning how to recover the cost of a change


2. Which of the following is the BEST description of a centralized service desk?

A) The desk provides 24 hour global support
B) The desk is co-located within or physically close to the user community it serves
C) The desk uses technology and other support tools to give the impression that multiple desk locations are in one place
D) There is a single desk in one location serving the whole organization


3. Which of the following is NOT an objective of Continual Service Improvement?

A) Identify activities to improve the efficiency of service management processes
B) Conduct activities to deliver and manage services at agreed levels to business users
C) Improve the cost effectiveness of IT services without sacrificing customer satisfaction
D) Review and analyze Service Level Achievement results


4. Which of the following are objectives of service level management?
1 : Defining, documenting and agreeing the level of IT services to be provided
2 : Monitoring, measuring and reporting the actual level of services provided
3 : Monitoring and improving customer satisfaction
4 : Identifying possible future markets that the service provider could operate in

A) 1, 2 and 3 only
B) 1 and 2 only
C) 1, 2 and 4 only
D) All of the above


5. What are the categories of event described in the ITIL service operation book?

A) Informational, scheduled, normal
B) Scheduled, unscheduled, emergency
C) Informational, warning, exception
D) Warning, reactive, proactive


質問と回答:

質問 # 1
正解: C
質問 # 2
正解: D
質問 # 3
正解: B
質問 # 4
正解: A
質問 # 5
正解: C

ITILFND 関連試験
ITILSC-SOA-JPN - ITIL Service Capability Service Offerings and Agreements (ITILSC-SOA日本語版)
ITILSC-SOA - ITIL Service Capability Service Offerings and Agreements
ITILFNDv4 - ITIL 4 Foundation
ITILFND_V4 - ITIL 4 Foundation
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。