livechat
期間限定特別サービス、15%割引キャンペーン実施中、02:23:56において終了。お得な割引コード:TOPJP2025
HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Avaya 3M00030A 問題集

3M00030A

試験コード:3M00030A

試験名称:Avaya Contact Center Select (ACCS) Avaya Professional Design Specialist (APDS)

最近更新時間:2025-03-31

問題と解答:全65問

3M00030A 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集3M00030A 資格取得

質問 1:
Which is the function of the Contact Store component in the Avaya Contact Center Select (ACCS) solution? (Select one.)
A. It is responsible for pulling user updates to the IP Office server
B. It provides secure SIP trunking and secure remote access to IP Office
C. It is responsible for configuring sample pre-configured data for the solution
D. It is used to store all call recordings retrieved out of the IP Office VoiceMail Pro system
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 2:
Avaya Contact Center Select (ACCS) Call Recording leverages the IP Office call recording administration capabilities. Which are core features of those capabilities? (Select six.)
A. Skills
B. Searchable and Filter by
C. Direction
D. Screen recording of agent workstation
E. Agents
F. GUI Based Search and Replay
G. Date and Time
正解:A,B,C,D,F,G

質問 3:
You can find additional information for Services and Support for Avaya Contact Center Select on Avaya Sales or Partner Portals.
A. False
B. True
正解:B

質問 4:
Which are three characteristics of the typical business with fewer than 2,000 Employees / 30 to 250 Agents? (Select three.)
A. The business lacks technical knowledge
B. IT is the buyer or strong influencer
C. The business believes that contact center capabilities are essential
D. The CEO/Owner is most likely the buyer
E. The business applies technology to address a business problem
正解:A,C,E

質問 5:
Avaya Contact Center Select (ACCS) provides a unified Agent Desktop which delivers a single, light footprint, holistic, multimedia agent interface. Which are features of the Agent Desktop (AAD)? (Select five.)
A. Blends and manages most media types
B. Provides customer history
C. Offers home agent options
D. Provides access to experts
E. Includes screen pops
F. Provides best-in-class video solutions
正解:B,C,D,E,F

質問 6:
Avaya Contact Center Solutions for IP Office including Avaya IP Office Contact Center and Avaya Contact Center Select are solutions optimized for IP Office software.
A. False
B. True
正解:B

3M00030A 関連試験
2U00210A - APSS Unified Communications Online Test
3V00290A - APDS Avaya Scopia Online Test
3C00120A - APDS Customer Experience Manager Online Test (#3C00120A)
2M00001A - Selling Avaya Contact Center Solutions for IP Office - APSS Online Test
連絡方法  
 support@topexam.jp サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。
a