HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Avaya 2M00001A 問題集

2M00001A

試験コード:2M00001A

試験名称:Selling Avaya Contact Center Solutions for IP Office - APSS Online Test

最近更新時間:2025-03-31

問題と解答:全71問

2M00001A 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集2M00001A 資格取得

質問 1:
Which statement is a value proposition of Avaya IP Office Contact Center? (Select one.)
A. It is an enterprise-class solution that offers simplicity without compromise, for contact centers with 30 to 250 agents that address the entire customer lifecycle.
B. It can host both outbound campaigns and communication, as well as self- service applications to simplify and accelerate service creation, lower operating costs, and reduce total cost of ownership.
C. It allows the reuse of a company's existing web-based integrations, services, and assets, as well as the leveraging of open standards.
D. It is a full-featured solution that delivers simplicity and exceptional value for contact centers with up to 100 agents focused primarily on support.
正解:D

質問 2:
Which are two Operational Pain Points that midsize businesses face? (Select two.)
A. Midsize businesses have many of the same customer experience aspirations as large enterprises, but with far smaller budgets.
B. Multichannel contact center capabilities are now a basic requirement, along with queuing, routing, tracking, and reporting of inbound, outbound, and blended calls
C. End customers want to interact with the business through the channels they choose and have a seamless experience across multiple channels.
D. Midsize businesses find that their existing basic automated call distribution (ACD) and reporting systems are no longer meeting their business requirements.
正解:C,D

質問 3:
Which are two CXO or Business Owner Pain Points that midsize businesses face? (Select two.)
A. Multichannel contact center capabilities are now a basic requirement, along with queuing, routing, tracking, and reporting of inbound, outbound, and blended calls.
B. Midsize businesses have many of the same customer experience aspirations as large enterprises, but with far smaller budgets.
C. End customers want to interact with the business through the channels they choose and have a seamless experience across multiple channels.
D. Midsize businesses find that their existing basic automated call distribution (ACD) and reporting systems are no longer meeting their business requirements.
正解:B,D

質問 4:
Which are three buying behaviors of typical midmarket customers? (Select three.)
A. The business has large annual fixed budgets
B. This is an evolutionary/migratory sale
C. This is a first time or legacy replacement sale
D. The business uses installed solutions to drive brand preference and seeks advice from the vendor
E. The business favors loyalty and simplicity over brand and seeks advice from the channel partner
F. The business hat smaller project based budget
正解:B,E,F

質問 5:
Which is an IP Office-based Midmarket contact center solution? (Selectone.)
A. Avaya AuraRegister Contact Center Suite for Midsize Enterprise
B. Avaya Interaction Center
C. Avaya IP Office Contact Centre'
D. Avaya Automated Chat
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 6:
If a customer answers yes To the question: 'Would you like to deploy an outbound contact center solution behind an existing PBXvia PRI or SIP trunks?" Which solution should you guide them toward?
A. Avaya Outbound contact Express
B. Avaya IP Office Contact Center
C. Avaya Contact center Select
正解:B

質問 7:
Which are the correct capacities for Avaya IP Office Contact Center? (Select two.)
A. Up to 30 Active Multichannel Agents with IP500v2
B. Up to 1,000 Active Multichannel Agents with IP500v2
C. Up to 100 ActiveVoiceAgents with IP Office Server Edition
D. Up to 250 Active Voice Agents with IP Office Server Edition
正解:A,C

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社の2M00001A問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 2M00001Aを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

TopExamは君に2M00001Aの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の2M00001A問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のAvaya 2M00001Aをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 2M00001Aをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 2M00001Aを持っていることを保証します。

弊社のAvaya 2M00001Aを利用すれば試験に合格できます

弊社のAvaya 2M00001Aは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は2M00001A問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

2M00001A無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 2M00001Aを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は無料Avaya 2M00001Aサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料2M00001Aサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの2M00001A問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

2M00001A試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

Avaya Selling Avaya Contact Center Solutions for IP Office - APSS Online Test 認定 2M00001A 試験問題:

1. Which are four business attributes where you should propose Avaya IP Office Contact Center to a business? (Select four.)

A) The business makes IT driven decisions
B) The business is social media aware, but not involved in interactions
C) The business is focused primarily on support
D) The business is voice-centric with multichannel
E) The business requires G14 language support


2. Which are three characteristics of the typical business with fewer than 2,000 Employees/30 to 250 Agents? (Select three.)

A) The business lacks technical knowledge
B) IT is the buyer or strong influencer
C) The business believes that contact center capabilities are essential
D) The CEO/Owner is most likely the buyer
E) The business applies technology to address a business problem


3. Which are the three generic server types for Avaya IP Office Support Services (IPOSS}? (Select three.)

A) IP500v1 Chassis
B) Medium Linux servers, DL120G and R210
C) IP500v2 Chassis
D) Large Linux server, DL360G and R620


4. If a customer answers yes To the question: 'Would you like to deploy an outbound contact center solution behind an existing PBXvia PRI or SIP trunks?" Which solution should you guide them toward?

A) Avaya Outbound contact Express
B) Avaya IP Office Contact Center
C) Avaya Contact center Select


5. If a customer answers yes to the question: Do you need to support less than 30 agents?" Which solution should you guide them toward?

A) Avaya Outbound Contact Express
B) Avaya IP Office Contact Center
C) Avaya Contact Center select


質問と回答:

質問 # 1
正解: A、B、C、D
質問 # 2
正解: A、B、D
質問 # 3
正解: A、B、C
質問 # 4
正解: B
質問 # 5
正解: B

2M00001A 関連試験
2U00210A - APSS Unified Communications Online Test
3V00290A - APDS Avaya Scopia Online Test
3M00030A - Avaya Contact Center Select (ACCS) Avaya Professional Design Specialist (APDS)
3C00120A - APDS Customer Experience Manager Online Test (#3C00120A)
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。