一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のOracle 1Z0-1038-21をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたOracle 1Z0-1038-21をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のOracle 1Z0-1038-21を持っていることを保証します。
弊社のOracle 1Z0-1038-21を利用すれば試験に合格できます
弊社のOracle 1Z0-1038-21は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は1Z0-1038-21問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のOracle 1Z0-1038-21を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の1Z0-1038-21問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のOracle 1Z0-1038-21を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社は無料Oracle 1Z0-1038-21サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料1Z0-1038-21サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの1Z0-1038-21問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
1Z0-1038-21試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の1Z0-1038-21問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
TopExamは君に1Z0-1038-21の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
Oracle Service Center 2021 Implementation Essentials 認定 1Z0-1038-21 試験問題:
1. A client requires you to set up chat and email as unlimited for an SLA. What must you do?
A) Enter zero as the initial value for both fields.
B) Leave both the chat and email fields limit as blank.
C) Use the default values.
D) Enter the value "Unlimited" in the chat and email fields.
2. You are creating custom fields and enter a column name. However, you receive an error when you try to save it.
Identify three reasons for this.
A) The column name contains a punctuation.
B) The column name contains a space.
C) The column name contains an underscore.
D) The column name starts with a lowercase alphabet.
E) Thecolumn name contains a dollar symbol.
F) The column name starts with a number.
3. In your company, Oracle Service Cloud has workspaces where there aremultiple reports and browser controls embedded for various requirements. You receive a complaint that the initial loading of the workspaces is very slow.
What is the quickest solution to speed up incident workspace loading?
A) Placing objects on different tabs and splitting the loading across multiple tabs
B) Utilizing workflows and splitting functionality into more than one workspace
C) Removing fields in the workspaces
D) Creating multiple workspaces per business function and assigning to different profiles
4. A customer has defined Service Intervals at the interface level (Response Requirements) as Monday to Friday (10-17 hours) and at the SLA LI level as Monday to Saturday (10-18 hours) with a response time of 6 hours.
An incident arrives on Friday at 7 PM and is applied to the SLA LI instance.
What is the response due time?
A) Tuesday 11 AM
B) Saturday 6 PM
C) Monday 10 AM
D) Saturday 4 PM
5. When a new customer submits an incident via email, they get a message with a user ID and password, similar to the content below:
An account has been created for you with the following User ID and Password:
User ID: [email protected]
Password: o2UdlJ8d
An agent wants to disable the message being sent when a customer submits an incident via email.
Which option must be enabled to achieve this?
A) EGM_ENABLED
B) EGW_UPDATE_BY_CREATE
C) EGW_PASSWORD_UPDATE_ENABLED
D) EGW_SEND_EMAIL_HEADERS
E) EGW_PASSWD_CREATE
質問と回答:
質問 # 1 正解: A | 質問 # 2 正解: B、E、F | 質問 # 3 正解: D | 質問 # 4 正解: D | 質問 # 5 正解: C |