HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

HDI QQ0-301 問題集

QQ0-301

試験コード:QQ0-301

試験名称:HDI Service Desk Manager (SDM)

最近更新時間:2025-01-01

問題と解答:全198問

QQ0-301 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集QQ0-301 資格取得

質問 1:
What is a key benefit of self-healing tools?
(Choose 1)
A. They allow for better use of IT personnel.
B. They support a greater number of staff at first level.
C. They facilitate reduction in the cost of technology.
D. They provide the basis for self-service requirements.
正解:A

質問 2:
One of the weaker members of your team has displayed a small but sustained improvement in performance. What would be the best way to encourage their continued improvement?
(Choose 1)
A. Ask your team leader to monitor their performance closely.
B. Reward them when they have displayed ongoing improvement for at least three months.
C. Compliment their improvement during their annual appraisal.
D. Recognise and reward their improvement promptly.
正解:D

質問 3:
What is the best way that you, as a Service Manager, can anticipate problems, develop contingency plans and sustain progress?
(Choose 1)
A. Delegate responsibility for each phase of an initiative.
B. Visualise your next management position.
C. Undertake a risk analysis for each phase of an initiative.
D. Undertake a gap analysis.
正解:C

質問 4:
You have a member of your team who is well liked by customers and staff alike, and you receive many compliments about him. What is the most likely reason for this?
(Choose 1)
A. He is a sympathetic person.
B. He is a flirt with an attractive smile.
C. He is an empathic person.
D. He is a technical genius.
正解:C

質問 5:
What is the primary benefit of IT Service Continuity Management in a disaster situation?
(Choose 1)
A. Lower future insurance premiums.
B. Meeting regulatory requirements.
C. Effective recovery of business systems.
D. Improved management of risk and resources.
正解:C

質問 6:
What is the most likely disadvantage of outsourcing?
(Choose 1)
A. Outsourcing can cause you to lose your organisational assets.
B. Outsourcing can cause you to lose your corporate identity.
C. Outsourcing can cause you to lose personnel to the outsourcers support team.
D. Outsourcing can drastically change the types support services that are offered.
正解:B

質問 7:
What are two of the best uses of self-service technology?
(Choose 2)
A. Self-service technology helps customers talk to one another about problems.
B. Self-service technology allows customers to comment on the performance of support staff.
C. Self-service technology maintains an inventory of equipment.
D. Self-service technology gives customers the ability to solve problems on their own.
E. Self service technology allows customers to find information on procedures.
正解:D,E

質問 8:
Which actions are most likely to help you develop clear strategies to run your Service Desk effectively?
(Choose 2)
A. Acquiring understanding of key business issues for your organization.
B. Attending an executive seminar.
C. Encouraging your staff to participate in intra-departmental projects.
D. Networking with people in other organisations.
E. Delivering a presentation to your senior management.
正解:A,D

質問 9:
What are two quality assurance methods for monitoring analyst productivity?
(Choose 2)
A. System network monitoring.
B. Regular KPI monitoring.
C. Random call monitoring.
D. Video monitoring.
E. Interactive voice response monitoring.
正解:B,C

弊社は無料HDI QQ0-301サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料QQ0-301サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのQQ0-301問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

QQ0-301試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

TopExamは君にQQ0-301の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のQQ0-301問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のHDI QQ0-301をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたHDI QQ0-301をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のHDI QQ0-301を持っていることを保証します。

弊社のHDI QQ0-301を利用すれば試験に合格できます

弊社のHDI QQ0-301は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はQQ0-301問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

QQ0-301無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のHDI QQ0-301を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のQQ0-301問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のHDI QQ0-301を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

HDI Service Desk Manager (SDM) 認定 QQ0-301 試験問題:

1. Which is a method for assessing team development needs?
(Choose 1)

A) Skills gap analysis.
B) Benchmarking.
C) Knowledge management.
D) Call monitoring.


2. Which two are key characteristics of an effective manager?
(Choose 2)

A) Develops effective procedures and implements them.
B) Understands business direction.
C) Demands extra effort to meet deadlines.
D) Continually champions the business goals and culture.


3. What is the primary objective of customer satisfaction surveys?
(Choose 1)

A) Customer satisfaction surveys demonstrate to senior management that the Service Desk is in demand.
B) Customer satisfaction surveys establish a basis for future pay rises.
C) Customer satisfaction surveys determine if the Service Desk is following the SLA.
D) Customer satisfaction surveys identify what customers feel is important.


4. Which of the following best demonstrates the success of Service Level Management?
(Choose 1)

A) Internal charging is introduced.
B) Detailed OLAs are agreed and in place.
C) Management buy-in is obtained.
D) Incident management is in place.


5. You are planning a marketing campaign to raise customer awareness of the Service Desk and the benefits it brings to the business. What three activities would be most effective in doing this?
(Choose 3)

A) Organise a road show.
B) Offer a programme of lunch and learn sessions.
C) Schedule your staff to floor walk at regular intervals.
D) Offer customers the opportunity to experience life on the Service Desk.
E) Give all customers a stress ball with Service Desk contact details printed on it.


質問と回答:

質問 # 1
正解: A
質問 # 2
正解: A、B
質問 # 3
正解: D
質問 # 4
正解: C
質問 # 5
正解: A、B、C

QQ0-301 関連試験
HD0-100 - Help Desk Analyst (HDA)
QQ0-300 - HDI qulilfied help desk manager(hdm)
HD0-200 - HDI Qualified Help Desk Senior Analyst
QQ0-100 - HDI qualified help desk analyst(hda)
QQ0-400 - HDI qualified customer supprot specialist(css)
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。