HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

HDI HD0-200 問題集

HD0-200

試験コード:HD0-200

試験名称:HDI Qualified Help Desk Senior Analyst

最近更新時間:2024-11-17

問題と解答:全114問

HD0-200 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥5999 

無料問題集HD0-200 資格取得

質問 1:
Which three are examples of common network components? (Choose 3)
A. Token Ring.
B. Hubs.
C. Domain Name Servers.
D. Routers.
正解:B,C,D

質問 2:
What is the first step of the incident management process? (Choose 1)
A. Drive problem acceptance.
B. Acknowledge and set expectations.
C. Communicate completion.
D. Receive customer request.
正解:D

質問 3:
Which situation is typically addressed by a system administrator? (Choose 1)
A. Quality monitoring corruption.
B. Poor database performance.
C. Restoration of system backup files.
D. Network outages.
正解:C

質問 4:
Which two business needs must be considered when allocating priorities? (Choose two)
A. The impact on the business.
B. Service level agreement commitments.
C. The customers location.
D. The customers status.
正解:A,B

質問 5:
Which are the two most important qualities required for effective leadership? (Choose two)
A. the ability to encourage accountability and ownership.
B. the avoidance of arguments within the group.
C. the demonstration of and support for fairness.
D. the ability to exert absolute authority at all times.
正解:A,C

質問 6:
What is the most effective method for ticket monitoring? (Choose 1)
A. Service Level Agreements.
B. Live service observations.
C. Follow up calls or surveys.
D. Monthly Change reports.
正解:C

質問 7:
Which two are techniques for communicating cross culturally? (Choose two)
A. Slow the pace at which you speak.
B. Tell the customer you are having some difficulty in understanding them.
C. Ask lots of questions to check your understanding, even if it means interrupting them.
D. Speak carefully and loudly.
正解:A,B

質問 8:
What are two benefits of having service continuity sites? (Choose 2)
A. The risk of the business failing is reduced/ removed.
B. Personnel are transported in and out as required.
C. Staff requirements are taken into account.
D. Service levels can be maintained.
E. They are located close to the company headquarters.
正解:A,D

質問 9:
What are the three best methods for building rapport among departments within the support organisation? (Choose three)
A. Participation in company-wide events and initiatives.
B. Active Networking.
C. Involvement in Project management.
D. Involvement in cross-functional teams.
正解:A,B,D

弊社は無料HDI HD0-200サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料HD0-200サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのHD0-200問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

HD0-200試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のHD0-200問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のHDI HD0-200をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたHDI HD0-200をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のHDI HD0-200を持っていることを保証します。

TopExamは君にHD0-200の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のHD0-200問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のHDI HD0-200を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社のHDI HD0-200を利用すれば試験に合格できます

弊社のHDI HD0-200は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はHD0-200問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

HD0-200無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のHDI HD0-200を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

HDI Qualified Help Desk Senior Analyst 認定 HD0-200 試験問題:

1. What are three things to consider when determining new help desk equipment requirements? (Choose three)

A) The number of expected help desk personnel.
B) The expected call volume.
C) The functionality advertised with the most popular systems.
D) The budget available for new equipment.


2. What are three basic components of Computer Telephony Integration? (Choose three)

A) Interactive Voice Response.
B) Service Level Agreements.
C) Automatic Call Distributor.
D) Integration Server


3. Which two of the following enables a help desk to provide consistent service? (Choose two)

A) Everyone gets the same level of service.
B) Problems are assigned to the most knowledgeable person available.
C) Service levels are based on impact to the business.
D) Priorities are assigned consistently.


4. Which is a technique used in paraphrasing? (Choose 1)

A) Using complex sentence patterns.
B) Using the passive voice.
C) Using synonyms.
D) Using parroting.


5. What is the correct formula for calculating the percentage of abandoned calls received at the help desk over a period of time? (Choose 1)

A) The total number of calls answered minus total calls abandoned x 100.
B) The total number of calls abandoned divided by total calls answered x 100.
C) The total number of calls abandoned minus total calls answered x 100.
D) The total number of calls abandoned divided by total number of calls x 100.


質問と回答:

質問 # 1
正解: A、B、D
質問 # 2
正解: A、C、D
質問 # 3
正解: C、D
質問 # 4
正解: C
質問 # 5
正解: D

HD0-200 関連試験
QQ0-400 - HDI qualified customer supprot specialist(css)
QQ0-200 - HDI qualified help desk senior analyst(hdsa)
QQ0-300 - HDI qulilfied help desk manager(hdm)
QQ0-301 - HDI Service Desk Manager (SDM)
QQ0-100 - HDI qualified help desk analyst(hda)
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。