HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

ISEB ITILF2011 問題集

ITILF2011

試験コード:ITILF2011

試験名称:ITIL Foundation (syllabus 2011)

最近更新時間:2024-11-21

問題と解答:全424問

ITILF2011 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ITILF2011 資格取得

質問 1:
At which stage of the service lifecycle should the processes necessary to operate a new service be defined?
A. Service operation: IT operations management
B. Service design: Design the processes
C. Service strategy: Develop the offerings
D. Service transition: Plan and prepare for deployment
正解:B

質問 2:
What are the categories of event described in the UIL service operation book?
A. Informational, scheduled, normal
B. Scheduled, unscheduled, emergency
C. Informational, warning, exception
D. Warning, reactive, proactive
正解:C

質問 3:
Which of the following is the BEST description of a service-based service level agreement (SLA)?
A. An SLA that covers all customers for all services
B. The SLA covers an individual customer group for all services they use
C. An SLA for a service with no customers
D. The SLA covers one service, for all the customers of that service
正解:D

質問 4:
What guidance does ITIL give on the frequency of production of service reporting?
A. Reports should be produced weekly
B. Reporting intervals should be set by the service provider
C. Service reporting intervals must be the same for all services
D. Service reporting intervals must be defined and agreed with the customers
正解:D

質問 5:
Which of the following are benefits to the business of implementing service transition?
1.Better reuse and sharing of assets across projects and resources
2.Reduced cost to design new services
3.Result in higher volume of successful changes
A. 1 and 3 only
B. 1 and 2 only
C. 2 and 3 only
D. None of the above
正解:A

質問 6:
In which document would you expect to see an overview of actual service achievements against targets?
A. Capacity plan
B. Operational level agreement (OLA)
C. Service level agreement (SLA)
D. SLA monitoring chart (SLAM)
正解:D

質問 7:
Which one of the following functions would be responsible for the management of a data centre?
A. Application management
B. Facilities management
C. Service desk
D. Technical management
正解:B

TopExamは君にITILF2011の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITILF2011問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のISEB ITILF2011を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITILF2011問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社は無料ISEB ITILF2011サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITILF2011サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITILF2011問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITILF2011試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のISEB ITILF2011をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたISEB ITILF2011をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のISEB ITILF2011を持っていることを保証します。

弊社のISEB ITILF2011を利用すれば試験に合格できます

弊社のISEB ITILF2011は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITILF2011問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITILF2011無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のISEB ITILF2011を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

ISEB ITIL Foundation (syllabus 2011) 認定 ITILF2011 試験問題:

1. Which of the following types of service should be included in the scope of service portfolio management?
1.Those planned to be delivered
2.Those being delivered
3.Those that have been withdrawn from service

A) 1 and 3 only
B) 1 and 2 only
C) 2 and 3 only
D) All of the above


2. Which one of the following is NOT the responsibility of service catalogue management?

A) Ensuring that service level agreements are maintained
B) Ensuring that all operational services are recorded in the service catalogue
C) Ensuring that information in the service catalogue is accurate
D) Ensuring that information in the service catalogue is consistent with information in the service portfolio


3. Which process has the following objective, 'Produce service design packages (SDPs) based on service charters and change requests'?

A) Service level management
B) Design coordination
C) Service transition planning and support
D) Change management


4. Which one of the following statements about incident reporting and logging is CORRECT?

A) All calls to the service desk must be logged as incidents
B) Incidents reported by technical staff must also be logged as problems
C) Incidents can be reported by anyone who detects a disruption or potential disruption to normal service
D) Incidents can only be reported by users


5. Which statement about Service Level Agreements (SLAs) is CORRECT?

A) There should always be a separate SLA for each specific customer
B) Changes to the SLA can only be requested by the customer
C) The wording must be clear and concise to allow no room for ambiguity
D) They must contain legal wording because of their importance


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: B
質問 # 4
正解: C
質問 # 5
正解: C

ITILF2011 関連試験
ISEB-SWTINT1 - ISEB Intermediate Certificate in Software Testing
ISEBSWTINT-001 - ISEB Software Testing Intermediate
ISEB-ITILV3F - ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
ISEB-ITILF - The Foundation Examination - ITIL®
FCGIT - Foundation Certificate in Green IT
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。