弊社のISEB ISEB-ITILV3Fを利用すれば試験に合格できます
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弊社は無料ISEB ISEB-ITILV3Fサンプルを提供します
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ISEB-ITILV3F試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
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領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のISEB ISEB-ITILV3Fをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたISEB ISEB-ITILV3Fをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のISEB ISEB-ITILV3Fを持っていることを保証します。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
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ISEB ITIL Foundation Certificate in IT Service Management 認定 ISEB-ITILV3F 試験問題:
1. Which of the following is the BEST definition of an Event?
A) An unplanned interruption to an IT service
B) The unknown cause of one or more Incidents
C) Reducing or eliminating the cause of an Incident or Problem
D) Any detectable or discernable occurrence that has significance for the management of the
IT infrastructure
2. Which of the following is concerned with fairness and transparency?
A) Capacity Management
B) Governance
C) Service Strategy
D) Service Level Management
3. Which of the following is NOT a responsibility of the Service Design Manager?
A) Produce quality, secure and resilient designs for new or improved services, technology architecture, processes or measurement systems that meet all the agreed current and future IT requirements of the organisation
B) Design and maintain all necessary Service Transition packages
C) Take the overall Service Strategies and ensure they are reflected in the Service Design process and the service designs that are produced
D) Measuring the effectiveness and efficiency of Service Design and the supporting processes
4. Hierarchic escalation is best described as?
A) Passing an Incident to people with a greater level of technical skill
B) Failing to meet the Incident resolution times specified in a Service Level Agreement
C) Notifying more senior levels of management about an Incident
D) Using more senior specialists than necessary to resolve an Incident to maintain customer satisfaction
5. Major Incidents require:
A) Separate procedures
B) Longer timescales
C) Less documentation
D) Less urgency
質問と回答:
質問 # 1 正解: D | 質問 # 2 正解: B | 質問 # 3 正解: B | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: A |