HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

HDI HD0-100 問題集

HD0-100

試験コード:HD0-100

試験名称:Help Desk Analyst (HDA)

最近更新時間:2025-01-03

問題と解答:全116問

HD0-100 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥5999 

無料問題集HD0-100 資格取得

質問 1:
Which two are characteristics of a team player? (Choose two.)
A. Conformity
B. Independence
C. Participation
D. Courtesy
正解:A,C

質問 2:
For which two reasons do help desk's log all calls? (Choose two.)
A. Provide an audit trail of activities
B. Allows ticket monitoring
C. Prove the help desk is right
D. Measures frequency of calls
正解:B,D

質問 3:
What is the first thing you should do if you think there is unlicensed software on computers at your company?
A. Do nothing, everyone already knows
B. Notify software vendor
C. Notify IT/legal/security departments
D. Notify industry piracy association
正解:D

質問 4:
A customer calls and tells you that their problem is critical (high severity), however it is apparent to you that the problem is a low severity. What is the best way to handle the situation?
A. Assess the technical and business issues and negotiate until you and the customer agree
B. Record the problem as a low severity
C. Reset the customer expectation for low severity problems
D. Refer the customer to the service level agreement (SLA)
正解:A

質問 5:
Which statement best describes communication within a positive work environment?
A. Communication among all members of the organization is maximized
B. E-mail and automate communications mediums are used extensively
C. Managers are responsible for initiating vertical communication
D. Peer-to -peer communication works best within the department
正解:A

質問 6:
Which question allows you to determine whether or not your customer is logged on to the network?
A. Which drives are displayed on your computer?
B. Are you logged on to the network?
C. Can you access e-mail?
D. What is your login ID?
正解:A

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のHDI HD0-100をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたHDI HD0-100をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のHDI HD0-100を持っていることを保証します。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のHD0-100問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

TopExamは君にHD0-100の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社のHDI HD0-100を利用すれば試験に合格できます

弊社のHDI HD0-100は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はHD0-100問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

HD0-100無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のHDI HD0-100を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は無料HDI HD0-100サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料HD0-100サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのHD0-100問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

HD0-100試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のHD0-100問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のHDI HD0-100を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

HDI Help Desk Analyst (HDA) 認定 HD0-100 試験問題:

1. Who is responsible for maintaining a working environment conductive to effective inter-departmental relationships.

A) Department managers
B) Human resources
C) Executive management
D) Everyone


2. A customer calls and tells you that their problem is critical (high severity), however it is apparent to you that the problem is a low severity. What is the best way to handle the situation?

A) Assess the technical and business issues and negotiate until you and the customer agree
B) Record the problem as a low severity
C) Reset the customer expectation for low severity problems
D) Refer the customer to the service level agreement (SLA)


3. Why is using a uniform greeting and closing with the customer an essential telephone skill?

A) Customers will receive the same level of professionalism
B) The close of a telephone call is as important as the greeting
C) It is important to put the customer at ease
D) It is an effective way to handle difficult customers


4. Which three are the most common type of network problems? (Choose three.)

A) Collisions, congestion, and delays
B) System will not reboot
C) Users cannot reach connected devices, i.e., PC, servers, workstations
D) Segment or ring does not respond, traffic limited, no workaround


5. For which three reasons do companies implement security polices? (choose three)

A) Legal mandate
B) Loss prevention
C) Corporate responsibility
D) Lower costs


質問と回答:

質問 # 1
正解: A
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: A、C、D
質問 # 5
正解: A、B、C

HD0-100 関連試験
QQ0-300 - HDI qulilfied help desk manager(hdm)
QQ0-301 - HDI Service Desk Manager (SDM)
HD0-200 - HDI Qualified Help Desk Senior Analyst
QQ0-100 - HDI qualified help desk analyst(hda)
QQ0-400 - HDI qualified customer supprot specialist(css)
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。