弊社は無料Salesforce CRT-261サンプルを提供します
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弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のCRT-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce CRT-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSalesforce CRT-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce CRT-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce CRT-261を持っていることを保証します。
Salesforce CRT-261 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
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トピック 1 | - Distinguish the key components that contribute to performance optimization within a design
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トピック 2 | - Given a set of KPIs, determine the appropriate case management solution
- Identify use cases and capabilities of Social Customer Service
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トピック 3 | - Given business process requirements, determine the appropriate approach to manage Knowledge adoption and maintenance
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トピック 4 | - Given a scenario, identify the appropriate Service Console features to meet the business need
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トピック 5 | - Explain the design considerations (user interface, user profiles, objects to expose, sharing model, reporting, etc.) and best practices when configuring an interaction channel solution (mobile, phone, email, web, chat, or social media).
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トピック 6 | - Given a scenario, analyze customer requirements to determine an appropriate solution design considering capabilities, limitations, and design trade-offs
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トピック 7 | - Explain how different Service Console features work together to deliver business value
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トピック 8 | - Given a set of requirements, determine how to configure data categories, article types, articles, and publishing workflow
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トピック 9 | - Given a scenario, understand the use cases and benefits for implementing CTI, Communities, and Field Service Lightning
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トピック 10 | - Explain the knowledge article lifecycle including creation, publishing, consumption, and feedback
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トピック 11 | - Given a scenario, evaluate the considerations when designing reports and dashboards to serve different stakeholders (agents, supervisors, managers, executives).
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トピック 12 | - Given a set of business requirements, describe how a feature should be implemented
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トピック 13 | - Explain the use cases, capabilities, and limitations of Flow important to case management.
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トピック 14 | - Describe the use cases and functionality for each interaction channel (communities, mobile, phone, email, web, chat, SOS
- video channel, and social media.)
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トピック 15 | - Given business process requirements, determine the appropriate approach to case submission
- Explain the use cases and considerations for common Service Cloud Integrations
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参照:https://trailhead.salesforce.com/en/academy/classes/crt261-certification-preparation-for-service-cloud-consultant/
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のCRT-261問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
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弊社のSalesforce CRT-261を利用すれば試験に合格できます
弊社のSalesforce CRT-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はCRT-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
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