HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Salesforce CRT-261 問題集

CRT-261
CRT-261日本語版
「クリックして表示

試験コード:CRT-261

試験名称:Certification Preparation for Service Cloud Consultant

最近更新時間:2024-10-30

問題と解答:全199問

CRT-261 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集CRT-261 資格取得

質問 1:
Universal Containers wants to deploy the Service Cloud to its contact centers located across North America, Europe, and Asia. The company wants standardized contact center processes and reporting implemented in its centers worldwide.
Which approach should a consultant recommend in this scenario?
A. Recommend that the VP of Worldwide Support design a global template to provide a clear vision and standardization.
B. Assign a global team of experienced agents and leaders to create a common design template and report structure.
C. Assign teams in each major contact center to design a solution unique to its needs and have an analyst build a combined report.
D. Recommend utilizing out-of-the-box functionality to reduce cost and ensure one worldwide process and reporting.
正解:B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 2:
Cloud Kicks is preparing to support customers through SMS text messaging and WhatsApp. Support agents will need to easily switch between multiple customer conversations. Which two features will help meet the requirements?
Choose 2 answers
A. Service Console
B. Messaging
C. Social Customer Service
D. Chat
正解:A,B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 3:
A consultant has been hired to integrate a client's phone system with the Salesforce Service Console. What are two key considerations for this integration? Choose 2 answers
A. Service Console case creation configuration
B. Lightning Console enablement
C. Call Center Definition File creation
D. CTI Adapter configuration
正解:C,D
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 4:
Cloud Kicks (CK) provides support through Web-to-Case. As part of a service improvement project, a self- service portal in Experience Cloud and public Knowledge base were added. When reviewing service KPIs, management at CK found a 10% increase in case resolution time and is considering reverting the changes.
What is the likely reason for the KPI change?
A. Agents do not have access to the same Knowledge articles as customers.
B. Self-service deflects easy cases, leaving more complex cases for agents.
C. Customers are spending additional time searching for answers.
D. Customers must spend additional time registering for the portal.
正解:B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 5:
How should a Consultant provide Suggested Article functionality to Lightning Service Console users?
A. Add the Knowledge tab to the Console app.
B. Add the Suggested Article widget to the Case page layout.
C. Create email templates with Knowledge Articles attached.
D. Add the Knowledge Component to the Service Console.
正解:D
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

TopExamは君にCRT-261の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のCRT-261問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のCRT-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce CRT-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のSalesforce CRT-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce CRT-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce CRT-261を持っていることを保証します。

Salesforce CRT-261 認定試験の出題範囲:

トピック出題範囲
トピック 1
  • Understand the key factors to consider when implementing a Knowledge data migration strategy
トピック 2
  • Compare and contrast the different types of contact centers and their business drivers (Help Desk, Product support, Telesales, Service, Field service
  • depot repair, B2C, B2B, etc.)
トピック 3
  • Given business process requirements, determine the appropriate approach to manage Knowledge adoption and maintenance
トピック 4
  • Given a set of KPIs, determine the appropriate case management solution
  • Identify use cases and capabilities of Social Customer Service
トピック 5
  • Explain the use cases, capabilities, and limitations of Flow important to case management.
トピック 6
  • Given a scenario, determine how to facilitate a successful consulting engagement (plan, gather requirements, design, build, test, and document)
トピック 7
  • Explain the capabilities, use cases, and how to configure the service entitlements and milestones in Salesforce.
トピック 8
  • Given a set of requirements, design a case management solution from case creation to closure including case assignment, case escalation, case resolution, and case disposition.
トピック 9
  • Given a scenario, identify the appropriate Service Console features to meet the business need
トピック 10
  • Describe the use cases and functionality for each interaction channel (communities, mobile, phone, email, web, chat, SOS
  • video channel, and social media.)
トピック 11
  • Explain the use cases and benefits for different interaction channels
  • Identify the benefits of a knowledge base
トピック 12
  • Given a set of desired metrics, determine the appropriate reporting solution, taking into account data sources, data volume, and various contact center technologies (ACD, IVR, PBX, etc.).
トピック 13
  • Describe the relationships between cases and other areas such as assets, entitlements, work orders, Communities, Live Agent, and Knowledge.
トピック 14
  • Explain how different Service Console features work together to deliver business value
トピック 15
  • Explain the use cases, capabilities, and limitations of Service Cloud automation (Flow, process builder, quick actions, macros, quick text).
トピック 16
  • Given a set of requirements, determine how to configure data categories, article types, articles, and publishing workflow
トピック 17
  • Given a scenario, evaluate the considerations when designing reports and dashboards to serve different stakeholders (agents, supervisors, managers, executives).
トピック 18
  • Given a set of business requirements, describe how a feature should be implemented

参照:https://trailhead.salesforce.com/en/academy/classes/crt261-certification-preparation-for-service-cloud-consultant/

弊社のSalesforce CRT-261を利用すれば試験に合格できます

弊社のSalesforce CRT-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はCRT-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

CRT-261無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce CRT-261を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は無料Salesforce CRT-261サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料CRT-261サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのCRT-261問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

CRT-261試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

CRT-261 関連試験
CRT-261J - Certification Preparation for Service Cloud Consultant (CRT-261日本語版)
Service-Cloud-Consultant-JPN - Salesforce Certified Service cloud consultant (Service-Cloud-Consultant日本語版)
Service-Cloud-Consultant - Salesforce Certified Service cloud consultant
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Adobe
Apple
Avaya
CheckPoint
Citrix
CIW
CompTIA
EC-COUNCIL
EXIN
FileMaker
IBM
Juniper
Lotus
Lpi
Network Appliance
OMG
Oracle
PMI
SNIA
Symantec
VMware
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
F5
3COM
BEA
Dell
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。