HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Peoplecert CMS7 問題集

CMS7

試験コード:CMS7

試験名称:ITIL V3 Foundation

最近更新時間:2025-01-20

問題と解答:全370問

CMS7 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集CMS7 資格取得

質問 1:
What are the processes within Service Operation?
A. Incident Management, Problem Management, Service Desk, Request Fulfillment and Management
B. Incident Management, Service Desk, Request Fulfillment, Access Management and Event Management
C. Event Management, Incident Management. Change Management and Access Management
D. Event Management, Incident Management, Problem Management, Request Fulfillment and Access Management
正解:D

質問 2:
Which of the following is MOST concerned with the design of new or changed services?
A. Service Strategy
B. Service Transition
C. Service Design
D. Change Management
正解:C

質問 3:
In which core publication will you find detailed descriptions of service catalogue management, information security management, and supplier management?
A. Service design
B. Service strategy
C. Service operation
D. Service transition
正解:A

質問 4:
Which one of the following statements about Incident reporting and logging is correct?
A. Incident can only be reported by users, since they are only the only people who know when a service has been disrupted
B. Incidents can be reported by anyone who detects a disruptions or potential disruption to normal service. This includes technical staff
C. Incidents reported by technical staff must be logged as problems because technical staff manage infrastructure devices not services
D. All calls to the Service Desk must be logged as Incidents to assist in reporting Service Desk activity
正解:C

質問 5:
Which of the following is NOT part of the Service Design phase of the Service Lifecycle?
A. Produce quality, secure and resilient designs for new or improved services, technology architecture, processes or measurement systems that meet all the agreed current and future IT requirements of the organization
B. Take the overall Service Strategies and ensure they are reflected in the Service Design process and the service designs that are produced
C. Measuring the effectiveness and efficiency of Service Design and the supporting processes
D. Produce and maintain all necessary Service Transition packages
正解:D

質問 6:
A consultant has made two recommendations to you in a report:
1.To include legal terminology in your Service Level Agreements (SLAs)
2.It is not necessary to be able to measure all the targets in an SLA
Which of the recommendations conform to Service Level Management good practice?
A. Both of the above
B. Neither of the above
C. 2 only
D. 1 only
正解:B

TopExamは君にCMS7の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のPeoplecert CMS7をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたPeoplecert CMS7をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のPeoplecert CMS7を持っていることを保証します。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のCMS7問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のPeoplecert CMS7を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社は無料Peoplecert CMS7サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料CMS7サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのCMS7問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

CMS7試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のCMS7問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社のPeoplecert CMS7を利用すれば試験に合格できます

弊社のPeoplecert CMS7は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はCMS7問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

CMS7無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のPeoplecert CMS7を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

Peoplecert ITIL V3 Foundation 認定 CMS7 試験問題:

1. Removing or restricting rights to use an IT Service is the responsibility of which process?

A) Incident Management
B) Request Fulfillment
C) Access Management
D) Change Management


2. A change process model should include:
1 - The steps that should be taken to handle the change with any dependences or co-processing defined, including handling issues and unexpected events
2 - Responsibilities; who should do what, including escalation
3 - Timescales and thresholds for completion of the actions
4 - Complaints procedures

A) 1, 2 and 3 only
B) 1 and 2 only
C) 1, 2 and 4 only
D) All of the above


3. Which of the following questions does the guidance in service strategy help to answer?What services should we offer and to whom? How do we differentiate ourselves from competing alternatives? How do we create value for our customers?

A) 3 only
B) 2 only
C) 1 only
D) All of the above


4. Which of these statements about Service Desk staff is CORRECT?

A) The Service Desk can often be used as a stepping stone for staff to move into other more technical or supervisory roles
B) Service Desk staff should be discouraged from applying for other roles as it is more cost effective to keep them in the role where they have been trained
C) Service Desk staff should be recruited from people who have high levels of technical skill tominimize the cost of training them
D) The Service Desk should try to have a high level of staff turnover as the training requirements are low and this helps to minimize salaries


5. Which process is responsible for managing relationships with vendors?

A) Service Portfolio Management
B) Continual Service Improvement
C) Change Management
D) Supplier Management


質問と回答:

質問 # 1
正解: C
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: D
質問 # 4
正解: A
質問 # 5
正解: D

CMS7 関連試験
PC0-004 - Peoplecert PRINCE2 Foundation Exam
PC0-001 - ITIL 2011 Foundation
PC0-005 - PeopleCert Management of Portfolio Foundation
PC0-003 - PeopleCert Managing Successful Programmes Foundation
PC0-006 - PEOPLECERT Management of Risk (MoR) Foundation Exam
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。