弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
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弊社は無料IBM C9510-526サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C9510-526サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC9510-526問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
C9510-526試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のIBM C9510-526をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたIBM C9510-526をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のIBM C9510-526を持っていることを保証します。
TopExamは君にC9510-526の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC9510-526問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社のIBM C9510-526を利用すれば試験に合格できます
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IBM Application Integration Middleware L1 Support Application Development 認定 C9510-526 試験問題:
1. A L1 support professional receives a new Problem Management Report (PMR) and the
Next Queue field has not been set. What should be inserted into the Next Queue field?
A) the Back End monitored queue
B) the Front End monitored queue
C) nothing, the Next Queue field is only used for escalation
D) nothing, the Next Queue will be filled in by the BackEnd
2. A customer has opened a new Problem Management Record (PMR). The L1 support professional has contacted the customer and determined the issue is a performance problem. The customer's system is functioning and the issue is not urgent.
What should the L1 support professional do in this situation?
Explain to the customer that this is not covered by their support contract, and:
A) ask the customer to engage IBM Services, and then close the PMR.
B) ask the customer to contact their Account Representative, and then close the PMR.
C) close the PMR.
D) ask the customer to engage their development team, and then close the PMR.
3. A Level 1 support professional would like to be kept informed of product-specific news or updated support content, such as publications, hints and tips, technical notes, product flashes (alerts)and downloads, and drivers. What is the advantage of the My Support webpage?
The information:
A) can be refreshed to always show current information.
B) can be personalized.
C) will be translated to the National Language.
D) can be animated like a Power Point presentation.
4. When setting a follow up (FUP) date with the customer, what should the L1 support professional do?
A) If working on a voice Problem Management Record (PMR). ask the customer for the date, or. if working on an electronic PMR. advise of the date.
B) Inform the customer in writing of the date of the next follow up, and set the date to that date.
C) Choose a date that is best for the L1 support professional.
D) In talking with the customer, ask them when it would be best to set a follow up and set the date to that date.
5. A L1 support professional has worked on a Severity 1 Problem Management Record (PMR). The root cause of the issue has not yet been identified. The PMR is now being worked by two different L2 teams. A new set of documentation has arrived and triggered a new secondary onto the country FrontEnd queue.
Which one of the following is an appropriate course of action for the L1 support professional?
Verify that the new documentation is readable.
A) Review the documentation to try to identify the cause of the problem. Re-queue the new secondary PMR directly to the queue on which the Primary resides.
B) Call generate a secondary onto one of the Backend L2 team's entry queue and Re-queue the new secondary to the other L2 team's entry queue.
C) Call generate another secondary onto the country FrontEnd queue while reviewing the documentation to try to identify the cause of the problem and Re-queue the new secondary PMR directly using the Automatic Queue Selection (AQS) to route it.
D) Review the documentation to try to identify the cause of the problem. Re-queue the new secondary PMR directly using the Automatic Queue Selection (AQS) to route it.
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: A | 質問 # 3 正解: B | 質問 # 4 正解: D | 質問 # 5 正解: A |