HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

IBM C2180-526 問題集

C2180-526

試験コード:C2180-526

試験名称:IBM Application Integration Middleware L1 Support Application Development

最近更新時間:2024-10-30

問題と解答:全55問

C2180-526 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥5999 

無料問題集C2180-526 資格取得

質問 1:
Premium Support offerings are services that provide:
A. additional and specialized support on Operating Systems.
B. additional and specialized support on Operating Systems or Middleware products.
C. additional and specialized support on Middleware products.
D. specialized support on Operating Systems or Middleware products
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 2:
A Level 1 support professional is working with a customer and notices the customer is getting more and more upset. The Problem Management Record (PMR) is being handled properly and the Level 1 support professional inquires if there are other issues being experienced outside of this PMR. The customer states that they have 12 PMRs open across WebSphere Application Server, WebSphere MQ. and WebSphere Message Broker. They are very frustrated as all of their PMRs are severity/priority 1 and they are not receiving any resolution.
What should the Level 1 support professional do?
A. Advise the customer that IBM is doing everything possible to resolve their PMRs.
B. Advise the customer that it takes time and many cycles to resolve a PMR and to be more patient.
C. Advise the customer a Proactive Critical Situation (CritSit) is being opened.
D. Advise the customer to get with their Customer Support Rep to add the PMRs to their CritSit.
正解:C

質問 3:
Refer to the Exhibit.
In CallCenter.the VM ID and node fields are set on the options notebook registration tab.
What is the purpose of these fields?
They are used for:
A. CallCenter to authenticate at the login time.
B. RETAIN Notify to send Problem Management Report (PMR) notification.
C. an email address to send notification when password is locked.
D. notification to the resolution team on critsit PMRs
正解:A

質問 4:
A customer has phoned in and asked for the Severity of their Problem Management Record (PMR) to be changed, because it is now severely impacting their business. According to the Software Support Handbook, to what Severity should the L1 support professional change the PMR?
A. 2
B. 3
C. 4
D. 1
正解:D

質問 5:
A useful Add-on is missing from the IBM Support Assistant Tool. What does the Level 1 support professional needs to do?
A. Update workbench with Add-on.
B. Reinstall latest version of workbench.
C. Use IBM Support Assistant Lite with Add-on.
D. Reinstall Add-on.
正解:C

質問 6:
What is the usage of the Post Sales database (PSdb) Web site?
A. It allows the Support Professionals to search for their problem in other reported PMRs.
B. It allows the customers to search for their problem in other reported Problem Management Records (PMRs)
C. It allows both customers and Support professionals to search for their problem in other reported PMRs.
D. It helps support professionals determine what documents they will need from the customer according to their product.
正解:D

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のC2180-526問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のIBM C2180-526を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社は無料IBM C2180-526サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C2180-526サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC2180-526問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

C2180-526試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のIBM C2180-526をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたIBM C2180-526をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のIBM C2180-526を持っていることを保証します。

弊社のIBM C2180-526を利用すれば試験に合格できます

弊社のIBM C2180-526は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はC2180-526問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

C2180-526無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のIBM C2180-526を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC2180-526問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

TopExamは君にC2180-526の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

IBM Application Integration Middleware L1 Support Application Development 認定 C2180-526 試験問題:

1. On EcuRepwhat file action for the problem analysis section is valid?

A) Search Files
B) IBM Thread and Monitor Analyzer
C) Log analyzer
D) Explore


2. Communication is not what the L1 support professional says. It is what the customer hears and what they think the L1 support professional meant. It is the perception. NOT the:

A) words.
B) understanding.
C) intent.
D) information.


3. Why is performing follow up (FUP) on the date set important?

A) To ensure the customer knows they need to send in files.
B) To show the customer that they have not responded.
C) It shows commitment to our customers by the support professional.
D) It shows the customer that the Problem Management Record (PMR) is in need of being worked on.


4. A customer has phoned in and asked for the Severity of their Problem Management Record (PMR) to be changed, because it is now severely impacting their business. According to the Software Support Handbook, to what Severity should the L1 support professional change the PMR?

A) 2
B) 3
C) 4
D) 1


5. The server "ftp.ecurep.ibm.com" is an anonymous FTP server, who can access this server?

A) Only IBM employees where they can access it from the intranet.
B) Every one as it'sacess is public from the internet.
C) IBM employees and Customers who are registered in ECuRep
D) IBM employees that are registered in ECuRep.


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: B
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: D
質問 # 5
正解: C

C2180-526 関連試験
A2040-921 - Assessment: IBM WebSphere Portal 7.0 Migration and Support
C2180-607 - IBM WebSphere Process Server V7.0, Integration Development
A2040-915 - Assessment: IBM WebSphere Portal 7.0 Solution Development
P9530-039 - IBM WebSphere MQ Technical Sales Mastery Test v2
C2180-608 - IBM WebSphere Process Server V7.0 Deployment
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。