安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC2010-591問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社のIBM C2010-591を利用すれば試験に合格できます
弊社のIBM C2010-591は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はC2010-591問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のIBM C2010-591を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君にC2010-591の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のIBM C2010-591をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたIBM C2010-591をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のIBM C2010-591を持っていることを保証します。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のC2010-591問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のIBM C2010-591を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社は無料IBM C2010-591サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C2010-591サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC2010-591問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
C2010-591試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
IBM Fundamentals of Applying Tivoli Service Delivery and Process Automation Solutions V3 認定 C2010-591 試験問題:
1. Why is it important to define Key Performance Indicators (KPIs) for processes in the solution design phase?
A) KPIs document the solution performance and indicate whether hardware needs to be upgraded.
B) KPIs track project success and if the promised value is delivered.
C) KPIs take a long time to implement in a GUI so they must be defined early in the project.
D) KPIs definitions are mandatory fields during product installation and without them the installation cannot progress.
2. What is a service owner responsible for?
A) Carrying out the service operation activities needed to support a service
B) Designing and documenting a service
C) Producing a balanced scorecard showing the overall status of all services
D) Continual improvement of a service
3. Which two communication modes are supported to allow integration with IBM SmartCloud Control Desk? (Choose two.)
A) Java Message Service messaging
B) Command Line Interface
C) XML and flat files
D) UDP protocol
E) CORBA
4. A customer is planning to implement IBM SmartCloud Control Desk and IBM Tivoli Application Dependency Discovery Manager (TADDM). The solution will cover 5.000 end users and a data center with 600 servers running Windows, Linux, and UNIX operating systems. There will be 50 people in the IT department using the solution and one TADDM domain server scanning the whole environment.
Which statement is true if the customer wants to build three separate environments for development, test, and production?
A) The required number of all licenses is tripled.
B) The required licenses number does not change.
C) Only TADDM licenses are tripled.
D) The required number of all licenses is doubled because the development environment does not require separate licenses.
5. What is one aspect of the environment that is important for sizing an IT service management solution?
A) quantity of people involved in the service management processes
B) IT processes in use
C) types of security protocols in use
D) IT staff certifications
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: D | 質問 # 3 正解: A、C | 質問 # 4 正解: B | 質問 # 5 正解: A |