質問 1:A call center has four agents:
Agent 1 has experience with Sales and French.
Agent 2 has experience with Sales and English.
Agent 3 has experience with Support and English.
Agent 4 has experience with Sales and is bilingual in English and French The first call comes in requiring sales assistance in English and a second call comes looking for Sales in French.
Which agent is still available for calls when the call center is using Best Service Routing and the next call requires French?
A. Agent 4
B. Agent 1
C. Agent 3
D. Agent 2
正解:A
質問 2:When deploying a virtual environment, you should configure the applications in a specific order.
Which option provides the best order to verify the virtual environment?
A. SQL database, Communication Manager, Avaya WebLM
B. Avaya WebLM, Communication Manager, SQL database
C. Call Center Elite Multichannel, Avaya WebLM, SQL database
D. Application Enablement Services, Call Center Elite Multichannel, SQL database
正解:C
質問 3:Refer to the exhibit.
A call center administrator has devised a way to provide special treatment for high profile customers, by filtering these agent's Automatic Number Identification (ANI) using a vector routing table, and interflowing these calls to be queued at a higher priority. Unfortunately, after the new VDN/vector steps were implemented, those customers are queuing to the incorrect group of agents.
What would be the reason for this?
A. The caller has blocked his calling party number, a match cannot be found, and call processing for this call will cease
B. VDN Override on VDN 7201 is set to yes
C. No agents are staffed in skill 1
D. VDN Override on VDN 7202 is set to no
正解:D
質問 4:A customer uses the quick installer to install the core applications for their Call Center Elite Multichannel system.
Which three core server applications require manual configuration during the installation process? (Choose three.)
A. Media Director
B. Interaction Data Server
C. Call Routing Server
D. Email Media Store
E. Web Chat for IIS
正解:A,B,C
質問 5:To improve call handling and agent productivity you set up a vector using Look Ahead Interflow to check if the remote site can accept a call and has an agent available. You only want to interflow calls that are at the top two positions queue.
Which command would be entered in the vector to accomplish this?
A. route-to number 9581234 with cov n if interflow-qpos<2
B. route-to number 9581234 with cov y if interflow-qpos>=2
C. route-to number 9581234 with cov y if interflow-qpos=2
D. route-to number 9581234 with cov n if interflow-qpos<=2
正解:B
質問 6:A customer wants to use the TTrace application on their desktop to monitor remote servers.
Is this possible?
A. No, the customer must use the TTrace application from another server
B. No, the customer must use the TTrace application on the server where it is running
C. Yes, the customer can use the TTrace Server, the configuration should be installed on the server and the TTrace console on the client desktop
D. Yes, the customer can use their desktop to monitor the call center server after they install the TTrace tool on their desktop
正解:D
弊社のAvaya 7491Xを利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 7491Xは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は7491X問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 7491Xを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君に7491Xの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は無料Avaya 7491Xサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料7491Xサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの7491X問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
7491X試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の7491X問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 7491Xを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の7491X問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 7491Xをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 7491Xをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 7491Xを持っていることを保証します。
Avaya 7491X 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Troubleshoot an Avaya Aura Call Center Elite deployment| Identify how alternate routing to multiple call centers can benefit customers| Describe the purpose of enhanced Call Vectoring features and commands.
|
参照:https://www.avaya-learning.com/lms/#/training/catalog/offering/21554