質問 1:Refer to the exhibit.
Given the information in the exhibit, what happens to a call if someone calls this vector on Tuesday January 1 at 10:00?
A. The call will be routed to 2049
B. The call will be routes to 2048
C. The call will queue to skill 1
D. The call will be disconnected
正解:B
質問 2:Which type of virtual routing allows calls among call centers to achieve improved Automatic Call Distribution (ACD) load balance by comparing sites?
A. Look-Ahead Interflow
B. Network Call Transfer
C. Adjunct Routing
D. Network Call Redirection
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 3:An Elite Call Center agent is assigned the following Skills:
And the Call Handling Preference is configured as Greatest Need.
Which of the culls will the agent handle first under the greatest need handling preference?
A. Skill 3 Call
B. Skill 2 Call
C. Skill 4 Call
D. Skill 1 Call
正解:C
質問 4:You need to troubleshoot your Best Services Routing (BSR) polling vectors to verily that they are operating as intended.
Which command do you use to do this?
A. List trace vdn
B. monitor bcms hunt group
C. list trace trunk
D. monitor bcms trunk
正解:A
質問 5:Which properties of the call center must be configured so that hunt groups are treated as skill hunt groups for the Automatic Call Distribution (ACD)?
A. Hunt groups are set to be skill hunt groups If ACD Is set to yes, and Expert Agent Selection is set to yes.
B. Hunt groups are set to the skill hunt groups if the ACD is set to yes, and if Expert Agent Selection is set to no.
C. Hunt groups are set to be skill hunt groups if the ACD Is set to no, and if Expert Agent Selection is set to yes.
D. Hunt groups are set to be skill hunt groups if the ACD is set to no, and If Expert Agent Selection is set to no.
正解:A
弊社のAvaya 7392Xを利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 7392Xは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は7392X問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 7392Xを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の7392X問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 7392Xを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 7392Xをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 7392Xをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 7392Xを持っていることを保証します。
TopExamは君に7392Xの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
Avaya 7392X 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Hardware Components of Avaya Aura Call Center Elite: This topic covers the essential components of Avaya Aura Call Center Elite, including detailed descriptions of necessary components for basic Avaya Aura Call Center Elite system. It measures the ability of an Implementation Specialist to understand and deploy the required hardware accurately.
|
トピック 2 | - Communication Manager Features: The 7392X exam topic focuses on call center functions and features within Avaya Aura Communication Manager, including activation of system-wide and licensed features. This topic assesses the expertise of an Avaya implementation specialist in leveraging these capabilities to optimize call center performance and functionality.
|
トピック 3 | - Variable Vectors: This topic of the 7392X exam focuses on advanced vectoring features, including vector variables, enhanced commands, and testing procedures. It assesses your proficiency in using these tools to fine-tune call handling and troubleshoot vector-related issues.
|
トピック 4 | - Avaya Aura Media Server and Announcements: It discusses the configuration and purpose of the Avaya Media Server and its role in managing announcements.
|
トピック 5 | - Dialing and Routing Calls: It explores dialing features, routing methods, and configurations for Avaya Aura Call Center Elite, including call permissions, hunt groups, and announcements. It measures the proficiency of an aspiring Avaya implementation specialist in managing call flows and ensuring efficient call distribution.
|
トピック 6 | - Call Vectors: This 7392X exam topic covers the fundamentals of call vectors and their application in directing call flows using basic vectoring commands. This section evaluates skills of implementation specialist in designing and implementing effective call vector strategies for optimized call handling.
|
参照:https://www.avaya-learning.com/lms/#/training/catalog/offering/22174
弊社は無料Avaya 7392Xサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料7392Xサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの7392X問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
7392X試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の7392X問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。