弊社のAvaya 6202を利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 6202は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は6202問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 6202を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君に6202の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の6202問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 6202を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の6202問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Avaya 6202サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料6202サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの6202問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
6202試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 6202をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 6202をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 6202を持っていることを保証します。
Avaya Aura(TM) Contact Center Implementation 認定 6202 試験問題:
1. Avaya requires you to configure a remote support access tool on Avaya Aura(TM) Contact Center
servers to provide remote support Which remote access tool does Avaya recommend?
A) pcAnywhere
B) NetMeeting
C) LogMeln Rescue
D) Remote Desktop Access
2. You have installed Contact Center Manager Administration (CCMA), and need to change SSL and
ADAM (Active Directory Application Mode) port numbers due to a port conflict
On CCMA server, what is used to change the port number?
A) CCMA Launchpad Configuration
B) ADAM Port Number Utility
C) Server Configuration Parameter
D) AD-LDS ADSI Edit
3. A customer supplied a server that fully meets the Platform Vendor Independent (PVI) specification for
supporting a full co-resident software installation of Contact Center Manager Server (CCMS), Contact
Center Manager Administration (CCMA), Communication Control Toolkit (CCT), Contact Center
MultiMedia (CCMM), License Manager, Server Utility and Security Framework
The server has: Quad-Core Xeon 2.8 GHz CPU, 8 GB RAM, 531 GB hard disk space available
When doing a full co-resident installation, what is the supported number of Agents and Calls per Hour
(CPH)?
A) Less than1200 Agents, and less than 50000 CPH
B) Less than 600 Agents, and less than 24000 CPH
C) Less than 200 Agents, and less than 12000 CPH
D) Less than 100 Agents, and less than 4000 CPH
4. In an Avaya Aura(TM) Contact Center, what does enabling Open do?
A) It gives agents and Call Center supervisors the ability to manage multiple simultaneous contact types
such as voice, outbound voice, email, chat, IM and voicemail
B) It allows third parties including Contact Center MultiMedia (CCMM) to create, read, and delete
multimedia and voice contacts in Contact Center Manager Server (CCMS)
C) It permits agents to utilize the Avaya OpenQueue(C) Desktop for agent skills that have agents logged in
with the correct training and knowledge sets to handle calls
D) It provides extended call queuring functionality for the Avaya Aura(TM) Contact Center by implementing
the same functionality as the Automatic Call Distribution Queue including useful features like visualization
5. A customer has an Avaya Communications Server 1000 (CS 1000) and wants to implement SIP
Based Avaya Aura(TM) Contact Center What is the minimum release of the CS1000 software that is
supported with the SIP Based Contact Center?
A) 40
B) 50
C) 55
D) 60
質問と回答:
質問 # 1 正解: C | 質問 # 2 正解: B | 質問 # 3 正解: C | 質問 # 4 正解: B | 質問 # 5 正解: B |