HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Avaya 3312 問題集

3312

試験コード:3312

試験名称:Avaya Aura® Contact Center Administration Exam

最近更新時間:2024-12-16

問題と解答:全70問

3312 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集3312 資格取得

質問 1:
Which three tasks can you perform from the Avaya Agent Browser? (Choose three.)
A. Enter Activity Codes
B. Call Customer
C. Enter After Call Work Codes
D. Call Supervisor
E. Enter Call Notes
正解:A,C,E

質問 2:
Refer to the exhibit.

The flow in the exhibit has been created in Avaya Aura Contact Center (AACC) Orchestration Designer Scripting. If the automotive skillset is out of service, the caller will hear a technical difficulties announcement, and then proceed to the Logic Block. After the technical difficulties announcement, the caller should be disconnected.
To provide a disconnect, to which block should the technical difficulties output block be connected?
A. Treatment Block
B. Anchor Block
C. Custom Block
D. Finish Block
正解:B

質問 3:
A customer with Avaya Aura Contact Center (AACC) wants to assign five agents to a new skill set in the most efficient way possible.
How would the customer assign the agents to the skillset?
A. Use the skillset section in the Agent Details window to assign all the agents at the same time to the new skillset.
B. Assign the new skillset to those agent's partition.
C. Select all five agents from the Agents Details window, then drag and drop them to the new skillset.
D. Use the skillset window from the skillset view to assign multiple agents.
正解:B

質問 4:
From which area of the Avaya Agent Desktop can you copy the Customer CLID?
A. Customer Intrinsics Tab
B. Customer Contact Tab
C. Customer Detail Tab
D. Customer Basic Tab
正解:A

質問 5:
A customer with an Avaya Aura Contact Center (AACC) in a SIP environment would like to create a script where the customer is prompted to enter their account number through the dial pad. The script would then play the account number back to the caller for confirmation.
Which block will be required?
A. Output
B. Input
C. Treatment
D. IVR
正解:A

質問 6:
A supervisor in an Avaya Aura Contact Center (AACC) SIP environment would like to play an announcement and collect digits from a caller using the following TFE command:
GIVE IVR WITH VXML TREATMENT voicexml
PARAMETERS
What is a valid input after the parameters command?
A. _c_play_and_collect
B. GIVE IVR WITH VXML TREATMENT
C. ASSIGN "please enter account number.wav"
D. Numberofdigits
E. Service URI
正解:D

質問 7:
A customer with Avaya Aura Contact Center (AACC) is creating an application flow using a Queue block.
This block can be given a unique name Lo identify it on the flow-Under which tab on the Queue block would the name of the block be assigned?
A. Queue
B. Processing
C. Transition
D. Setup
正解:D

TopExamは君に3312の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社の3312問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 3312を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社は無料Avaya 3312サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料3312サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの3312問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

3312試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のAvaya 3312をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 3312をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 3312を持っていることを保証します。

弊社のAvaya 3312を利用すれば試験に合格できます

弊社のAvaya 3312は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は3312問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

3312無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 3312を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

Avaya 3312 認定試験の出題範囲:

トピック出題範囲
トピック 1
  • Explain the difference between the Service Creation Environment local view and Contact Center View
  • Describe the function of the Avaya Aura® Media Server
トピック 2
  • Demonstrate how to identifying blocks in Service Creation Environment for a flow application
  • Explain the purpose of thresholds within displays and reports
トピック 3
  • Explain the different functions of the Contact Center Management (CCM) component
  • Describe the difference between Call Presentation Class options
トピック 4
  • Describe the function of the Avaya Aura® Media Server
  • Demonstrate knowledge of the steps involved in creation a Contact Center Management Agent
トピック 5
  • Demonstrate a knowledge Service Creation Environment intrinsics and expression
  • Interpret graphical or tabular displays

参照:https://www.avaya-learning.com/lms/#/training/catalog/offering/21488

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の3312問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

3312 関連試験
3314 - Avaya Aura® Experience Portal with POM Implementation and Maintenance Exam
7497X - Avaya Oceana™ Solution Support Exam
7492X - Avaya Aura® Call Center Elite Support Exam
3301 - Avaya Aura Contact Centre Maintenance & Troubleshooting Exam
7693X - Avaya Pod Fx™ Solution Support Exam
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。