HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Oracle 1Z0-465 問題集

1Z0-465

試験コード:1Z0-465

試験名称:Oracle RightNow CX Cloud Service 2012 Essentials

最近更新時間:2024-12-20

問題と解答:全80問

1Z0-465 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集1Z0-465 資格取得

質問 1:
After an implementation of a Chinese Knowledge base, your customer notices there are some search terms that are not found when searching through the knowledgebase under any use case.
You have verified that there are answers for the search terms being searched, but you also verify that answers are not being returned correctly.
Identify the configuration change you would make to mitigate this problem.
A. Verify that all selections of the target answer(s) contain the search terms you're looking for.
B. Create entries for the word and its syntax in the dictionary file.
C. Update the answer keywords
D. Create hidden div tags inside the answer's question section to promote the matching of a given target search term that isn't being matched.
E. Create alias and thesaurus entries with the correct target search terms.
正解:E

質問 2:
Your customer has five active agents, one agent profile, three products, and three incident queues (queue1, queue2, and queue3).
Their incidents are directed to each queue based on their three products.
Each product is assigned a unique queue.
The priority of queue to be worked are queue 1, queue2, and queue3.
Identify which two items will solve this problem.
A. Change the pull policy for the agent profile to ""First Due.
B. Create an escalation rule for the agent profile to "First Due".
C. Change the full policy for the agent profile to manual and instruct at least one of the agents to pull queue3.
D. Create a new agent profile that has a reverse queue order and assign at least one agent to the new profile.
正解:B,D

質問 3:
You customer has added a new interface and requests that you set up three navigation sets and associate them with three profiles.
You log in with your original credentials and add the navigation sets.
When you edit the profile and select the dropdown for the new navigation set you don't see the navigation sets you just added.
Why can't you see the navigation set that should be displayed?
A. You forgot to set the permission in the navigation set for the new interface.
B. The interface was not installed correctly.
C. The profile doesn't have permission to the new interface.
D. You added the navigation set in the wrong interface.
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 4:
Incident #120703-002539 was submitted on Tuesday, July 3, 2012 at 1:00 pm.

At what time the initial Response Due (incidents.rel_due) field be stamped using the response requirements shown?
A. Thursday, July 5, 2012 at 1:00 pm
B. Saturday, July 7, 2012 at 12:00 pm
C. Thursday, July 5, 2012 at 12:00 pm
D. Tuesday, July 3, 2012 at 9:00 pm
E. Wednesday, July 4, 2012 at 12:00 pm
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 5:
Your customer has a single Service level Agreement and applies the service Level Agreement called Reseller when a contact is a reseller of their services.
These end customers often have their own ticketing system, and in order to capture the reseller's ticket number, the customer has requested that their Ask page be upgraded to include an External Ticket Number custom field only when the logged in contact has a Service level Agreement that only a reseller would have.
Which two widgets or tags are used to complete your customer's request?
A. Use the "FormInput" widget.
B. Use the "FormInputCustom" widget.
C. Use the "Field" tag with the "name" attribute.
D. Use the "FormSubmit" widget.
E. Use the "Conditional" tag with an "sla" attribute.
正解:C,E

質問 6:
Which three expressions use proper syntax?
A. If(incidents.assign_group_id = 100460, 'With Support', 'Not with Suport')
B. If (incidents.assgn_acct_id IS NULL, 'Not Assigned', 0)
C. Sum(if(incidents.status_id < > 2, 1, 0))
D. Avg(incidents.c&times_opened)
E. Date_diff(incidents.closed, incidents.created)
正解:A,B,E

質問 7:
Identify the three options available on the deployment screen in customer portal.
A. Production
B. Stage
C. Promote
D. Rollback
E. Develop
正解:B,C,D

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のOracle 1Z0-465をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたOracle 1Z0-465をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のOracle 1Z0-465を持っていることを保証します。

TopExamは君に1Z0-465の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社のOracle 1Z0-465を利用すれば試験に合格できます

弊社のOracle 1Z0-465は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は1Z0-465問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

1Z0-465無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のOracle 1Z0-465を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の1Z0-465問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社は無料Oracle 1Z0-465サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料1Z0-465サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの1Z0-465問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

1Z0-465試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社の1Z0-465問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のOracle 1Z0-465を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

Oracle RightNow CX Cloud Service 2012 Essentials 認定 1Z0-465 試験問題:

1. You customer has added a new interface and requests that you set up three navigation sets and associate them with three profiles.
You log in with your original credentials and add the navigation sets.
When you edit the profile and select the dropdown for the new navigation set you don't see the navigation sets you just added.
Why can't you see the navigation set that should be displayed?

A) You forgot to set the permission in the navigation set for the new interface.
B) The interface was not installed correctly.
C) The profile doesn't have permission to the new interface.
D) You added the navigation set in the wrong interface.


2. Your customer ships packages directly to customers using a track able shipping method.
When an order is shipped, a tracking number is saved in an incident custom field.
In order to quickly respond to customer's questions about shipping status, your customer has requested that a hyperlink control be available on the incident workspace that will load the tracking details of the package associated with the incident when clicked.
The custom field details are below:
-Name: Tracking ID -Data Type: Text Field -Usage: Plain Text -Default Value: Null -Size of Field: 13 -Column Name: tracking_id -Custom Field ID: 87 The URL customer has provided for tracking is https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=
Of the available options, select the one that satisfies your customer's request.

A) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=$icf_c&tracking_id
B) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=$p_icf_87
C) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=c$tracking_id
D) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=incidents.c$tracking_id
E) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?:id=incidents.c$tracking_id


3. Your customer wants to measure agent performance based on feedback from their end customers.
If you end customer provides negative feedback, their incident needs to be reopened automatically. Identify three tasks to fulfill these requirements.

A) Schedule a survey to run on a daily basis.
B) Set an incident business rule to send the survey when an incident is closed.
C) Create a report of survey responses.
D) Assign score to the survey questions and set the status field based on the values of the responses.
E) Create a new queue for unhappy customers.
F) Create a broadcast survey.
G) Create a transactional survey.


4. Your customer's site consists of four business units using four different interfaces.
To avoid any configuration changes affecting other business units they have created four test environments for all system changes to be deployed and tested for each business unit before moving and changes into production.
Following the standard deployment method, how many deployments (excluding the copy between environments) must take place for the changes to be live in production, if they are customer portal changes for each of the four interfaces on each of the four environments?

A) 40
B) 34
C) 32
D) 38
E) 28
F) 36
G) 30


5. Identify the seven data types that are available as custom fields.

A) Date/Time
B) Text Area
C) Date Field
D) Text Field
E) Yes/No
F) Menu
G) Float
H) Integer
I) Multi Select Menu
J) Currency


質問と回答:

質問 # 1
正解: C
質問 # 2
正解: D
質問 # 3
正解: B、D、G
質問 # 4
正解: C
質問 # 5
正解: A、B、C、D、E、F、H、I

1Z0-465 関連試験
1z0-408 - Oracle Fusion Financials: General Ledger 2014 Essentials
1Z1-508 - Oracle Fusion Financials 11g General Ledger Essentials
1z1-244 - Oracle EBS R12: Advanced Supply Chain Planning
1z0-510 - Oracle ATG Web Commerce 10 Implementation Developer Essentials
1z0-506 - Oracle Fusion Financials 11g Accounts Receivable Essentials
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。