一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のOracle 1Z0-465をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたOracle 1Z0-465をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のOracle 1Z0-465を持っていることを保証します。
TopExamは君に1Z0-465の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社のOracle 1Z0-465を利用すれば試験に合格できます
弊社のOracle 1Z0-465は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は1Z0-465問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のOracle 1Z0-465を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の1Z0-465問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Oracle 1Z0-465サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料1Z0-465サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの1Z0-465問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
1Z0-465試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の1Z0-465問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のOracle 1Z0-465を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
Oracle RightNow CX Cloud Service 2012 Essentials 認定 1Z0-465 試験問題:
1. You customer has added a new interface and requests that you set up three navigation sets and associate them with three profiles.
You log in with your original credentials and add the navigation sets.
When you edit the profile and select the dropdown for the new navigation set you don't see the navigation sets you just added.
Why can't you see the navigation set that should be displayed?
A) You forgot to set the permission in the navigation set for the new interface.
B) The interface was not installed correctly.
C) The profile doesn't have permission to the new interface.
D) You added the navigation set in the wrong interface.
2. Your customer ships packages directly to customers using a track able shipping method.
When an order is shipped, a tracking number is saved in an incident custom field.
In order to quickly respond to customer's questions about shipping status, your customer has requested that a hyperlink control be available on the incident workspace that will load the tracking details of the package associated with the incident when clicked.
The custom field details are below:
-Name: Tracking ID -Data Type: Text Field -Usage: Plain Text -Default Value: Null -Size of Field: 13 -Column Name: tracking_id -Custom Field ID: 87 The URL customer has provided for tracking is https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=
Of the available options, select the one that satisfies your customer's request.
A) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=$icf_c&tracking_id
B) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=$p_icf_87
C) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=c$tracking_id
D) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?id=incidents.c$tracking_id
E) https://widgetshippers.com/trackyourpackage?:id=incidents.c$tracking_id
3. Your customer wants to measure agent performance based on feedback from their end customers.
If you end customer provides negative feedback, their incident needs to be reopened automatically. Identify three tasks to fulfill these requirements.
A) Schedule a survey to run on a daily basis.
B) Set an incident business rule to send the survey when an incident is closed.
C) Create a report of survey responses.
D) Assign score to the survey questions and set the status field based on the values of the responses.
E) Create a new queue for unhappy customers.
F) Create a broadcast survey.
G) Create a transactional survey.
4. Your customer's site consists of four business units using four different interfaces.
To avoid any configuration changes affecting other business units they have created four test environments for all system changes to be deployed and tested for each business unit before moving and changes into production.
Following the standard deployment method, how many deployments (excluding the copy between environments) must take place for the changes to be live in production, if they are customer portal changes for each of the four interfaces on each of the four environments?
A) 40
B) 34
C) 32
D) 38
E) 28
F) 36
G) 30
5. Identify the seven data types that are available as custom fields.
A) Date/Time
B) Text Area
C) Date Field
D) Text Field
E) Yes/No
F) Menu
G) Float
H) Integer
I) Multi Select Menu
J) Currency
質問と回答:
質問 # 1 正解: C | 質問 # 2 正解: D | 質問 # 3 正解: B、D、G | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: A、B、C、D、E、F、H、I |