一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementを持っていることを保証します。
弊社のSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementを利用すれば試験に合格できます
弊社のSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はSalesforce-Loyalty-Management問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のSalesforce-Loyalty-Management問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce Salesforce-Loyalty-Managementを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のSalesforce-Loyalty-Management問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
TopExamは君にSalesforce-Loyalty-Managementの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は無料Salesforce Salesforce-Loyalty-Managementサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料Salesforce-Loyalty-Managementサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのSalesforce-Loyalty-Management問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
Salesforce-Loyalty-Management試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
Salesforce Loyalty Management Accredited Professional 認定 Salesforce-Loyalty-Management 試験問題:
1. What are the three essential steps to establish a Loyalty promotion with Salesforce CDP and Marketing Cloud?
Select three
A) Automatically Generate a New Individual Relationship
B) Activate and Publish the Segment
C) Enable Connector Settings on all the Loyalty Objects E. Enable Service Connector for Promotion Escalations.
D) Transmit Loyalty Promotion Segments to Marketing Cloud
2. Cloud Kicks has been using Loyalty Management, Sales Cloud, and Service Cloud as part of its tech stack to manage its Loyalty Program. The marketing team is interested in implementing Salesforce Marketing Cloud, so Loyalty program members can be informed and engaged with personalized emails sent using Salesforce Marketing Cloud.
Using the least development effort, how can the Loyalty Management Consultant accomplish the necessary integration between Salesforce Marketing Cloud and Loyalty Management platforms?
A) Install and configure Salesforce Marketing Cloud Contacts Connection
B) Create a connected app to integrate Salesforce Loyalty Management and Marketing Cloud via APIs
C) Install and configure Marketing Cloud Connect to integrate with Loyalty Management
D) Design Datasets with Dataflows and the Dataset Builder
3. A customer from an airline Loyalty program purchases a ticket, which will accrue qualifying and non-qualifying points according to the Loyalty rules.
Which two automations can be used to set up transactions and points accrual?
A) Screen Flow
B) Autolaunched Flow (No Trigger)
C) Evaluation Flow
D) Schedule-Triggered Flow
4. An upset customer calls Universal Containers about the free t-shirt they were supposed to receive when enrolling in its program. The support agent verifies that the t-shirt is out of stock and decides to compensate the customer with a 50% discount valid for one year.
What should the agent do to ensure the customer receives the 50% discount?
A) Assign a voucher definition from the customer's Loyalty Program Member.
B) Activate the voucher assignment batch.
C) Use Issue voucher from the Loyalty Program Member page.
D) Use the "issue Voucher" flow template.
5. Universal Containers (UC) plans to implement Loyalty Management and change its current strategy of giving benefits to all members equally. UC wants to use its Loyalty program to build a network of brand advocates-people who are willing to endorse the UC brand because of positive experiences.
Which three ways can Loyalty Management help to fulfill the new strategy?
A) Send promotions at the right time to the right program members using Salesforce CDP's market segmentation capabilities
B) Define a transactional point-based program, in which one point is earn for every dollar spent
C) Maintain a Loyalty solution on separate systems (Loyalty Management for accruals and an External Analytics system) to ensure data integrity
D) Create a Loyalty program tier with member benefits to keep customers engaged.
E) Issue tickets to a concert to any Loyalty member that posts a product review on social media
質問と回答:
質問 # 1 正解: B、C、D | 質問 # 2 正解: C | 質問 # 3 正解: C、D | 質問 # 4 正解: D | 質問 # 5 正解: A、D、E |