質問 1:Select the best response to the following customer statement:
"My iPhone sparked when I tried to sync it."
A. Are you sure you know how to sync an iPhone to a computer properly?
B. Sounds like you have a damaged sync cable. If the cable is damaged sparking can happen.
C. All electronics can make sparks, you must be experiencing static electricity.
D. I want to make sure we get a complete history of this issue. May I ask some specific troubleshooting questions?
正解:D
質問 2:Please refer to the following information to answer the questions on the right.
Lucille has issues with her Apple device and takes it to an Apple Service Provider where Baron, a technician, assists her. Without much knowledge about the technical aspects of her device, Lucille vaguely describes the issues to Baron.
Which action should Baron avoid while listening to Lucille?
A. Interrupting
B. Smiling
C. Recording notes
D. Focusing on the customer
正解:A
質問 3:A computer service technician says, "I don't use ESD precautions and have never had a problem." Which of the following is the correct response to this statement?
A. ESD damage is really not as bad as everyone thinks.
B. ESD damage may not appear immediately.
C. ESD only occurs in very rare circumstances.
D. ESD happens only to inexperienced technicians.
正解:C
質問 4:Joanna is not convinced that taking ESD precautions makes any difference in repair quality. She states, "If Apple was really serious about ESD precautions, they would not instruct customers to simply touch metal before replacing customer-installable parts." Which of the following is the correct response to this statement?
A. Customers replace far fewer parts than service technicians.
B. Customers can complete these part replacements more quickly, reducing the chance of ESD damage.
C. Customers are more likely to understand ESD precautions than technicians are.
D. Customers are more careful because it is their own device.
正解:A
質問 5:Drag the customer statement to its corresponding response.
To make a correction, drag the statement you want to use on top of the statement you want to replace.
正解:
Explanation
質問 6:You are in the process of isolating a customer issue and have ruled out an environmental or educational cause.
You suspect the issue is with the device.
If the issue is with the device software, which of the following are possible causes? (Choose three.)
A. Damaged display
B. User-installed data such as images or documents
C. User installed parts
D. Faulty video board
E. The operating system
F. Third-party software
G. Sleep/Wake button
正解:B,E,F
質問 7:Which of the following features of iOS require an Apple ID to use?
A. Maps
B. Siri
C. Game Center
D. Split View
正解:C
弊社のApple SVC-19Aを利用すれば試験に合格できます
弊社のApple SVC-19Aは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はSVC-19A問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のApple SVC-19Aを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のSVC-19A問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のApple SVC-19Aを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
Apple SVC-19A 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Apple Product Knowledge: This topic of the Apple Service Fundamentals certification exam is all about specifications, features, and functionalities of different Apple devices.
|
トピック 2 | - Customer Interaction: Apple hardware maintenance managers learn such practices that ensure effective support and communication in a customer service environment.
|
トピック 3 | - Repair Procedures: This topic of the Apple SVC-19A exam evaluates skills of hardware maintenance managers about repairing Apple devices and safety protocols.
|
トピック 4 | - Troubleshooting Techniques: In this topic of the Apple Service Fundamentals certification exam, you learn how to diagnose and resolve basic software and hardware issues.
|
参照:https://support.apple.com/en-us/HT209652
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のApple SVC-19Aをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたApple SVC-19Aをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のApple SVC-19Aを持っていることを保証します。
弊社は無料Apple SVC-19Aサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料SVC-19Aサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのSVC-19A問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
SVC-19A試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
TopExamは君にSVC-19Aの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のSVC-19A問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。