弊社のNokia SDM_2002001040を利用すれば試験に合格できます
弊社のNokia SDM_2002001040は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はSDM_2002001040問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のNokia SDM_2002001040を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のSDM_2002001040問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のNokia SDM_2002001040を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
TopExamは君にSDM_2002001040の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のNokia SDM_2002001040をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたNokia SDM_2002001040をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のNokia SDM_2002001040を持っていることを保証します。
弊社は無料Nokia SDM_2002001040サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料SDM_2002001040サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのSDM_2002001040問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
SDM_2002001040試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のSDM_2002001040問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
Nokia SDM Certification - CARE 認定 SDM_2002001040 試験問題:
1. What should be done when the LE differs from the Actuals?
A) All of the inputs need to be verified. Either cost or sales (or both) were incorrectly estimated.
B) Costs must be wrongly estimated. So check the costs estimation.
C) Do nothing. In 80% of the cases, the fluctuations balance out in the following period.
D) Sales must be wrongly estimated. So check the sales estimation.
2. Who is responsible for entering CARE data into NELLE?
A) Services Account Manager.
B) Project F&C with the input from CaPM.
C) Care Program Manager.
D) Cost & Progress Manager.
3. Can we recognize revenue based on a Letter of Intent?
A) Yes, when it is a contract renewal situation and negotiations are advancing.
B) Yes, as long as prices, scope of work and payment terms are specified.
C) Yes, if the Letter of Intent refers to the continuation of terms and conditions of the previous Care Agreement.
D) Yes, if a Letter of Intent is legally binding under applicable law.
4. SI provides a SW Remedy Service. Of what modules is the SW Remedy Service composed?
A) The modules are exactly the same as those included in CarE.Software Maintenance Service, except that SW Remedy Service also includes 3rd party application support.
B) SW fault management for customization, impact analysis and 3rd party application support.
C) Previous + remote emergency support.
D) Help Desk for customization, SW fault management for customization, and impact analysis.
5. What is the MOST essential information (apart from the tender document), needed by HWS Managers to properly support a Customer RFQ?
A) Detailed information about existing Customer Logistic structure, including the number of warehouses and depots available.
B) Current services provided to the Customer by competitors, together with related prices.
C) Forecasted Network deployment, with a list of Network Elements proposed and related detailed configuration.
D) Detailed information on NSN HWS setup in another customer in the same country.
質問と回答:
質問 # 1 正解: A | 質問 # 2 正解: B | 質問 # 3 正解: D | 質問 # 4 正解: D | 質問 # 5 正解: C |