HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

SDI SD0-302 問題集

SD0-302

試験コード:SD0-302

試験名称:SDI - SERVICE DESK MANAGER QUALIFICATION

最近更新時間:2025-01-03

問題と解答:全232問

SD0-302 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥7599 

無料問題集SD0-302 資格取得

質問 1:
Which of these options is a primary objective of the Service Asset and Configuration Management process?
A. To ensure that IT services, assets, resources and processes are properly managed and maintained
B. To clearly identify the business dependencies of each inventory item
C. To record the ownership of every item of hardware and software in the asset base
D. To map assets into a clear network infrastructure diagram
正解:A

質問 2:
Which of these options is a common mechanism for call monitoring?
A. Time recording
B. IVR and ACD systems
C. Listening in on calls
D. ITSM software systems
正解:C

質問 3:
What might be one purpose of a QA programme?
A. To address service management process issues
B. To address technical service delivery issues
C. To address service performance that is not meeting expectations
D. To address internal cultural issues
正解:C

質問 4:
You have been asked to introduce self-service tools for your Customers, but your staff are concerned that there may be some issues, why might this be?
A. The functionality may not be available in your market-leading Service Management tool
B. Its use will negatively impact service level performance
C. Its introduction may increase the volumes of telephone calls to the Service Desk
D. Everyone in IT might not use completely professional language when logging updates
正解:D

質問 5:
Which of the following would typically NOT be a positive effect of stress?
A. Staff show optimised levels of performance
B. Staff show up on time every day and are generally happier
C. Staff show greater levels of energy and motivation
D. Staff productivity levels increase
正解:B

質問 6:
Which of the following is a key objective of the IT Service Continuity Management (ITSCM) process?
A. To remove long term workarounds for services
B. To eliminate single points of failure for services
C. To remove critical resources for services
D. To eliminate single points of contact for services
正解:B

質問 7:
In your opinion, which of these statements best describes the Service Desks responsibilities in relation to the Risk Management process?
A. It inputs key service requirements that would increase or decrease risk
B. It assesses risk on behalf of the IT services organisation
C. It evaluates new services for business risk
D. It inputs information from users on risky situations occurring in their areas
正解:A

質問 8:
When selecting a CTI system which of these would you choose as a key benefit of CTI in a Service Desk environment?
A. Analysts will have a flexible and comprehensive call-management tool
B. Analysts will be able to instantly assess and prioritise every call
C. Analysts will be able to produce full performance data to feed their regular appraisal/review cycle
D. Analysts will have quick and dynamic access to user details without asking for them
正解:D

質問 9:
Which of these options is a step in the resource-scheduling process?
A. Ensuring 24 hour shift staffing is at a standard level
B. Providing an accurate call volume forecast for every shift and person
C. Determining staffing requirements based on projected volume and service levels
D. Setting staff schedules to fit with individual start/finish times
正解:C

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のSD0-302問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

SDI SD0-302 認定試験の出題範囲:

トピック出題範囲
トピック 1
  • Essential Management Skill
トピック 2
  • Leadership and Management
トピック 3
  • Promoting Service Desk

参照:https://www.servicedeskinstitute.com/training-development-2/service-desk-manager-2/

TopExamは君にSD0-302の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社のSDI SD0-302を利用すれば試験に合格できます

弊社のSDI SD0-302は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はSD0-302問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

SD0-302無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSDI SD0-302を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のSDI SD0-302をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSDI SD0-302をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSDI SD0-302を持っていることを保証します。

弊社は無料SDI SD0-302サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料SD0-302サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのSD0-302問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

SD0-302試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のSD0-302問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSDI SD0-302を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

SD0-302 関連試験
SD0-101 - Service Desk Analyst Qualification
SD0-401 - Service Desk Foundation Qualification
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。