質問 1:Northern Trail Outfitters (NTO) has multiple lines of businesses sharing one business unit. NTO wants to ensure its customers can identify their specific line of business when receiving an email.
Which setting should be configured in a send to identify the line of business sending the message?
A. Sender Profile
B. Brand Builder
C. Sender Authentication Package
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 2:Northern trail Outfitters (NTO) is designing a journey for its platinum loyalty members. There are more than 2 million NTO loyalty but 100,000 of them qualify as Platinum. NTO stores all loyalty member information in a single data extension.
What is the optimal segmentation process that NTO should use to ensure only Platinum members receive the journey emails?
A. Use Filter Contacts criteria in the journey entry source.
B. Use Automation Studio to query a population into a data extension.
C. Use a Decision Split activity on the journey canvas.
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 3:Northern Trail Outfitters (NTO) has child business units that share customers. To track customer engagement.
NTO wants to identify business unit in each of its links.
Which personalization string should be appended as a parameter?
A. B. C.
正解:B
質問 4:Northern Trail Outfitters' marketing manager wants to schedule a report to be sent weekly to an Azure Blob regarding the performance of a holidays campaign.
Which tool should they use?
A. Tracking Data Extract file transfer
B. Campaign Email Tracking Report
C. Datorama pivot Table
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 5:Northern Trail Outfitters (NTO) released a clever promotional video that went viral.
Subsequently, the company acquired a large number of email leads at the last trade show.
NTO wants to send a welcome email with a coupon directing recipients to its website.
Which configuration should help with limiting a spike in volume to the website?
A. Send Throttle
B. Web Collect Sign-Up Form
C. Sender Authentication Package
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 6:Northern trail Outfitters' marketing department wants to review lastyear's holiday engagement to this year's engagement.
What should they use to access the historical engagement data?
A. Audit Trail extract
B. Tracking Data extract
C. SQL activity using data views
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 7:A marketer has built a journey that they want to run multiple times a day after new data is compiled. The data is NOT in an attribute group in Contact Builder.
What should the marketer do in order to accomplish this?
A. Select an automation to populate the Entry Source Data Extension.
B. Schedule and activate Triggered Sends for the messages in the journey.
C. Select the Recurring schedule type for the entry source in Journey Builder.
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
弊社は無料Salesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料Marketing-Cloud-Email-Specialistサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのMarketing-Cloud-Email-Specialist問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
Marketing-Cloud-Email-Specialist試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
TopExamは君にMarketing-Cloud-Email-Specialistの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のMarketing-Cloud-Email-Specialist問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社のSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistを利用すれば試験に合格できます
弊社のSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はMarketing-Cloud-Email-Specialist問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
Salesforce Marketing-Cloud-Email-Specialist 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Content Creation and Delivery: Showcase your expertise in creating and managing email campaigns that align with customer requirements. Salesforce email marketing professionals will configure sending processes, customize email content, and manage campaign assets.
|
トピック 2 | - Subscriber and Data Management: Your knowledge of data-driven marketing will shine as you set up Data Extensions, import subscriber data, and configure segmentation tools. This topic evaluates the ability of Salesforce email marketing professionals to model subscriber data and troubleshoot issues, ensuring precise and effective audience targeting.
|
参照:https://trailhead.salesforce.com/credentials/marketingcloudemailspecialist
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce Marketing-Cloud-Email-Specialistを持っていることを保証します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のMarketing-Cloud-Email-Specialist問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。