HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

BCS ITILF 問題集

ITILF

試験コード:ITILF

試験名称:ITIL® Foundation

最近更新時間:2025-01-19

問題と解答:全325問

ITILF 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ITILF 資格取得

質問 1:
Which is an objective of the design coordination process?
A. TO handover new service level requirements to the service level management process
B. To ensure that all changes are assessed for their impact on service designs
C. TO document the initial structure and relationship between services and customers
D. To ensure service design packages are handed over to service transition
正解:D

質問 2:
Which one of the following activities are carried out during the "Where do we want to be?" step of the continual service improvement (CSI) approach?
A. Defining measurable targets
B. Reviewing measurements and metrics
C. Implementing service and process improvements
D. Creating a baseline
正解:A

質問 3:
What is the BEST description of the CSI register?
A. It is a record of all authorised changes and their planned implementation dates
B. It is a record of proposed improvement opportunities and the benefits that will be achieved
C. It is a record of completed improvements and the relevant customer satisfaction metric
D. It is a record of new services to be approved by a customer, including proposed implementation dates
正解:B

質問 4:
Implementation of ITIL service management requires the preparation and planning of the effective and efficient use of "the four Ps".
What are these four Ps?
A. People, process, partners, performance
B. People, process, products, partners
C. Performance, process, products, problems
D. People, products, perspective, partners
正解:B

質問 5:
What type of baseline captures the structure, contents and details of the infrastructure and represents a set of items that are related to each other?
A. Project baseline
B. Configuration baseline
C. Asset baseline
D. Change baseline
正解:B

質問 6:
. Which is the CORRECT description of an outcome?
A. The prediction of the future demand requirements for an activity, process or IT service
B. The inputs that trigger an action for an activity, process or IT service
C. The design and development of the activities that make up a process or IT service
D. The result of carrying out an activity, following a process, or delivering an IT service
正解:D

質問 7:
What structure of service desk appears to the customer to be a single centralized desk, but may in fact be based in a number of different locations?
A. Local service desk
B. Virtual Service desk
C. Centralized Service desk
D. Specialized service desk
正解:B

質問 8:
Which of the following service desk organizational structures are described in service operation?
1 . Local service desk
2 . Virtual service desk
3 . IT help desk
4 . Follow the sun
A. 2, 3 and 4 only
B. 1, 2 and 3 only
C. 1, 3 and 4 only
D. 1, 2 and 4 only
正解:D

質問 9:
Which of the following BEST describes service strategies' value to the business?
A. Reduction in the duration and frequency of service outages
B. Enabling the service provider to have a clear understanding of what levels of service will make their customers successful
C. Reduction in unplanned costs through optimized handling of service outages
D. Allows higher volumes of successful change
正解:B

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITILF問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のBCS ITILFをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたBCS ITILFをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のBCS ITILFを持っていることを保証します。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITILF問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のBCS ITILFを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社のBCS ITILFを利用すれば試験に合格できます

弊社のBCS ITILFは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITILF問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITILF無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のBCS ITILFを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

TopExamは君にITILFの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は無料BCS ITILFサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITILFサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITILF問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITILF試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

BCS ITIL® Foundation 認定 ITILF 試験問題:

1. The BEST description of an incident is:

A) An unplanned interruption to service or a reduction in the quality of service
B) Any disruption to service that is reported to the service desk, regardless of whether the service is impacted or not
C) An unplanned disruption of service unless there is a backup to that service
D) Any disruption to service whether planned or unplanned


2. Which one of the following generates demand for services?

A) Patterns of business activity (PBA.
B) Cost of providing support
C) Infrastructure trends
D) Service level agreements (SLA.


3. Which of the following activities are performed by a service desk?
1 . Logging details of incidents and service requests
2 . Providing first-line investigation and diagnosis
3 . Restoring service
4 . Implementing all standard changes

A) 1, 2 and 3 only
B) 3 and 4 only
C) 2 and 4 only
D) All of the above


4. Which of the following is NOT one of the five individual aspects of service design?

A) The design of the technology architectures
B) The design of the service portfolio, including the service catalogue
C) The design of new or changed services
D) The design of market spaces


5. Which of the following is NOT a recognized example of a service provider type within the ITIL framework?

A) Internal
B) Shared services unit
C) Service desk
D) External


質問と回答:

質問 # 1
正解: A
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: D
質問 # 5
正解: C

ITILF 関連試験
FDP3 - BCS Foundation Certificate in Data Protection
TAE - ISTQB Certified Tester Advanced Level: Test Automation Engineer
BFCA - BCS Foundation Certificate in Agile V2.0
ATA-19 - ISTQB Certified Tester Advanced Level - Test Analyst 2019
AI19 - BCS Essentials Certificate in Artifical Intelligence
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。