弊社のEXIN ITIL-Fを利用すれば試験に合格できます
弊社のEXIN ITIL-Fは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITIL-F問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のEXIN ITIL-Fを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君にITIL-Fの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は無料EXIN ITIL-Fサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITIL-Fサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITIL-F問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
ITIL-F試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITIL-F問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のEXIN ITIL-Fをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたEXIN ITIL-Fをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のEXIN ITIL-Fを持っていることを保証します。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のITIL-F問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のEXIN ITIL-Fを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
EXIN ITIL Foundation 認定 ITIL-F 試験問題:
1. Service transition contains detailed descriptions of which processes?
A) Service asset and configuration management, release and deployment management, request fulfilment
B) Change management, service asset and configuration management, release and deployment management
C) Service level management, service portfolio management, service asset and configuration management
D) Change management, capacity management event management, service request management
2. Which of the following is NOT an objective of service transition?
A) To provide quality knowledge and information about services and service assets
B) To plan and manage the capacity and resource requirements to manage a release
C) To provide training and certification in project management
D) To ensure that a service can be managed, operated and supported
3. What is a service delivered between two business units in the same organization known as?
A) Internal service
B) Strategic service
C) External service
D) Delivered service
4. A known error has been created after diagnosis of a problem was complete but before a workaround has been found. Is this a valid approach?
A) Yes: for information purposes, a known error record can be created at any time it is prudent to do so
B) No: the Known Error should be created before the problem is logged
C) No: a known error record should be created with the next release of the service
D) No: a known error record is created when the original incident is raised
5. What is the BEST description of the CSI register?
A) It is a record of all authorised changes and their planned implementation dates
B) It is a record of proposed improvement opportunities and the benefits that will be achieved
C) It is a record of completed improvements and the relevant customer satisfaction metric
D) It is a record of new services to be approved by a customer, including proposed implementation dates
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: C | 質問 # 3 正解: A | 質問 # 4 正解: A | 質問 # 5 正解: B |