HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

EXIN ITIL-F 問題集

ITIL-F

試験コード:ITIL-F

試験名称:ITIL Foundation

最近更新時間:2024-12-16

問題と解答:全325問

ITIL-F 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ITIL-F 資格取得

質問 1:
What BEST defines IT service management?
A. The customer of an IT Service provider who defines and agrees the service targets.
B. An organization supplying services to only external customers.
C. The implementation and management of quality IT services that meet business needs.
D. The resources that are utilized to provide value to customers through services.
正解:C

質問 2:
What does the continual service improvement (CSI) approach enable a business to achieve?
A. It helps the stakeholders understand their customers.
B. It dictates the way the business interacts with external suppliers.
C. It keeps the communication going within the business.
D. It helps the business in making decisions on improvement initiatives.
正解:A

質問 3:
What type of services are NOT directly used by the business but are required by the service provider to deliver customer facing services?
A. Supporting services
B. Customer services
C. Component services
D. Business services
正解:A

質問 4:
Which statement about service review meetings is FALSE?
A. Issues for the upcoming period should be discussed at the meetings
B. Progress and success of the service improvement programme (SIP) should be reviewed
C. Meetings should be held on a regular basis to review service achievement
D. Actions from service review meetings should only be assigned to the service provider
正解:D

質問 5:
Which reason describes why ITIL is so successful?
A. It is designed to be used to manage projects
B. It tells service providers exactly how to be successful
C. It is not tied to any particular vendor platform
D. The five ITIL volumes are concise
正解:C

質問 6:
Which areas of service management can benefit from automation?
1 . Design and modeling
2 . Reporting
3 . Pattern recognition and analysis
4 . Detection and monitoring
A. 2, 3 and 4 only
B. 1, 2 and 3 only
C. 1, 3 and 4 only
D. All of the above
正解:D

弊社のEXIN ITIL-Fを利用すれば試験に合格できます

弊社のEXIN ITIL-Fは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITIL-F問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITIL-F無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のEXIN ITIL-Fを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

TopExamは君にITIL-Fの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は無料EXIN ITIL-Fサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITIL-Fサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITIL-F問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITIL-F試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITIL-F問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のEXIN ITIL-Fをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたEXIN ITIL-Fをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のEXIN ITIL-Fを持っていることを保証します。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITIL-F問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のEXIN ITIL-Fを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

EXIN ITIL Foundation 認定 ITIL-F 試験問題:

1. In which of the following areas would ITIL complementary guidance provide assistance?
1 . Adapting best practice for specific industry sectors
2 . Integrating ITIL with other operating models

A) Both of the above
B) Neither of the above
C) Option 1 only
D) Option 2 only


2. Which of the following are classed as stakeholders in service management?
1 . Customers
2 . Users
3 . Suppliers

A) 1 and 3 only
B) 1 and 2 only
C) 2 and 3 only
D) All of the above


3. Who is responsible for ensuring that the request fulfillment process is being performed according to the agreed and documented standard?

A) The service owner
B) The process owner
C) The customer
D) The IT director


4. Looking for ways to improve process efficiency and cost effectiveness is a purpose of which part of the service lifecycle?

A) Service strategy
B) Service operation
C) Service transition
D) Continual service improvement


5. Which statement about services is CORRECT?

A) External services are delivered to external customers
B) Internal services are provided by suppliers to the internal IT department
C) External services are provided to business units in the same organisation
D) Internal services are delivered to external customers


質問と回答:

質問 # 1
正解: A
質問 # 2
正解: D
質問 # 3
正解: B
質問 # 4
正解: D
質問 # 5
正解: B

ITIL-F 関連試験
PR2F - PRINCE2 7 Foundation written Exam
EX0-007 - Portfolio, Programme and Project Offices® Foundation
ITIL - ITIL V3 Foundation
SCNP-EN - SCNP Strategic Infrastructure Security exam
TMPF - TMap NEXT Foundation
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。