HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Peoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil 問題集

ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil

試験コード:ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil

試験名称:ITIL 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil Exam

最近更新時間:2024-10-12

問題と解答:全168問

ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil 資格取得

質問 1:
An organization is not currently doing problem management, and is trying to decide how to get started.
What should be the FIRST step for the organization to take?
A. Define detailed workflows and activities for the problem management
B. Define a scope for problem management that includes a wide range of product and services
C. Look at data on backlogs and links with incidents and changes
D. Identify some problems in critical services and try to resolve them
正解:D
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 2:
What will MOST help a service provider to adopt swarming to support their problem management practice?
A. Linking problem records to incident records
B. Consulting services from a third party that specializes in swarming
C. Formal definition of the role for the problem manager
D. Delegation of swarming management to a problem coordinator
正解:B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 3:
What is a benefit of a health model?
A. It allows to monitor services from the user experience perspective
B. It provides a list of prioritized monitoring objectives
C. It defines how events messages are processed and evaluated
D. It suggests actions to minimize negative impact of an event
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 4:
A service provider analysed the performance of the service desk practice and identified several improvement initiatives. Which software tools will help the service provider to track the progress of these initiatives?
A. Survey tools
B. Work planning and prioritization tools
C. Workflow management and collaboration tools
D. Analysis and reporting tools
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 5:
Which of the following is a benefit of utilizing incident models?
A. Reducing the impact of an incident when a full resolution is unavailable
B. Optimizing the handling of novel incidents
C. Optimizing the handling of repeating incidents
D. Reducing the technical debt created by incident workarounds
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 6:
Which activity is NOT part of the service request review and optimization process?
A. Enacting the procedures to fulfil the request
B. Reviewing metrics related to service requests
C. Communicating the updated service request models to stakeholders
D. Registering suggested improvements to service request models
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 7:
Which activity is part of the 'service request review and optimization' process?
A. Registering suggested Improvements to service request models
B. Deciding on whether to fulfil exceptions lo standard service requests
C. Enacting the procedures to fulfill the request
D. Selecting the appropriate service request model
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

TopExamは君にITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は無料Peoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilを持っていることを保証します。

弊社のPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilを利用すれば試験に合格できます

弊社のPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のPeoplecert ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfilを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

Peoplecert ITIL 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil 認定 ITIL-4-Specialist-Monitor-Support-Fulfil 試験問題:

1. A vendor bulletin includes a description of an issue that could cause servers to suddenly stop working. These servers play a critical role in the delivery of an essential service. Which person in the service provider organization is MOST LIKELY to review the information and decide how this can affect the organization?

A) A service owner who understands the service architecture and how the components are configured
B) A technical specialist who understands how the servers work and how they can be repaired and upgraded
C) A problem coordinator who understands how to log, manage, and close problems
D) A dedicated problem manager who works in a senior role to coordinate resources for complex issues


2. The problem manager has been invited to a workshop for people who contribute to the initial incident diagnosis activity of the value stream that is used to restore normal service after an incident.
Which other TWO managers is it important to invite to this workshop?
1. The manager responsible for testing the service
2. The manager responsible for incident management
3. The manager responsible for knowledge management
4. The manager responsible for monitoring and event management

A) 1 and 4
B) 1 and 2
C) 2 and 3
D) 3 and 4


3. What characteristic of communication channels can be supported by pre-population of relevant user data?

A) Contextual intelligence
B) Availability
C) Familiarity
D) Usability


4. An organization is improving a value stream for fulfilling service requests. It is identifying the steps, activities and information flows that are used to handle service requests. Which step in the value stream mapping is the organization performing?

A) Do the service value stream walk
B) Create a 'to be' value stream map
C) Reflect on the value stream map
D) Define the purpose of the value stream


5. Which of the following is an input to the 'user query handling' process?

A) Recorded and categorized user queries
B) Service desk performance reports
C) Previous incident, problem and change records
D) Categorized user queries


質問と回答:

質問 # 1
正解: A
質問 # 2
正解: C
質問 # 3
正解: A
質問 # 4
正解: A
質問 # 5
正解: A

連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。