HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

ISEB ISEB-ITILV3F 問題集

ISEB-ITILV3F

試験コード:ISEB-ITILV3F

試験名称:ITIL Foundation Certificate in IT Service Management

最近更新時間:2024-12-20

問題と解答:全162問

ISEB-ITILV3F 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ISEB-ITILV3F 資格取得

質問 1:
Which of the following is NOT an aim of the Change Management process?
A. Overall business risk is optimised
B. All changes to Service Assets and Configuration Items (CIs) are recorded in the
Configuration Management system
C. Standardised methods and procedures are used for efficient and prompt handling of all
Changes
D. All budgets and expenditures are accounted for
正解:D

質問 2:
In the Continual Service Improvement (CSI) model, the stage 'How do we get there?' is underpinned by which set of activities?
A. Setting measurement targets
B. Taking measurements and recording metrics
C. Service and process improvements
D. Baseline assessments
正解:C

質問 3:
The MAIN purpose of the Service Portfolio is to describe services in terms of?
A. Functionality
B. Service Level Requirements
C. Business Value
D. IT Assets
正解:C

質問 4:
Which of the following is a good metric for measuring the effectiveness of Service Level
Management?
A. Number of services deployed within agreed times
B. Customer satisfaction score
C. Average number of daily incidents managed by each service agent
D. Number of services in the Service Portfolio
正解:B

質問 5:
Within Service Design, what is the key output handed over to Service Transition?
A. Measurement, methods and metrics
B. Service Design Package
C. Service Portfolio Design
D. Process definitions
正解:B

質問 6:
Which of the following are benefits that implementing Service Transition could provide to the business?
1. Ability to adapt quickly to new requirements
2. Reduced cost to design new services
3. Improved success in implementing changes
A. 1 and 3 only
B. 1 and 2 only
C. 2 and 3 only
D. All of the above
正解:A

質問 7:
Which phase of the ITIL lifecycle provides the following benefit: 'The Total Cost of
Ownership (TCO) of a service can be minimised if all aspects of the service, the processes and the technology are considered during development'?
A. Continual Service Improvement
B. Service Design B.
Service Strategy C.
Service Operation
正解:B

弊社のISEB ISEB-ITILV3Fを利用すれば試験に合格できます

弊社のISEB ISEB-ITILV3Fは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はISEB-ITILV3F問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ISEB-ITILV3F無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のISEB ISEB-ITILV3Fを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は無料ISEB ISEB-ITILV3Fサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ISEB-ITILV3Fサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのISEB-ITILV3F問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ISEB-ITILV3F試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のISEB-ITILV3F問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のISEB ISEB-ITILV3Fをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたISEB ISEB-ITILV3Fをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のISEB ISEB-ITILV3Fを持っていることを保証します。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のISEB-ITILV3F問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のISEB ISEB-ITILV3Fを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

TopExamは君にISEB-ITILV3Fの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

ISEB ITIL Foundation Certificate in IT Service Management 認定 ISEB-ITILV3F 試験問題:

1. What would be the next step in the Continual Service Improvement Model (CSI) after:
1. What is the vision?
2. Where are we now?
3. Where do we want to be?
4. How do we get there?
5. Did we get there?
6. ?

A) What is the Return On Investment?
B) How do we keep the momentum going?
C) What is the Value On Investment?
D) How much did it cost?


2. The BEST definition of an Incident is:

A) An unplanned interruption or reduction in the quality of an IT Service
B) An unplanned disruption of service unless there is a backup to that service
C) Any disruption to service whether planned or unplanned
D) Any disruption to service that is reported to the Service Desk, regardless of whether the service is impacted or not


3. Which of the following would you expect to find in a contract for an underpinning service?
1. Service vision and mission
2. Service description and scope
3. Responsibilities and dependencies

A) 1 and 3 only
B) 1 and 2 only
C) 2 and 3 only
D) None of the above


4. IT Operations Management have been asked by a customer to carry out a non-standard activity that will cause them to miss an agreed service level target. How should they respond?

A) They should escalate this decision to Service Strategy
B) Refuse the request because they must operate the service to meet the agreed service levels
C) Accept the request as they must support customer business outcomes
D) Make a decision based on balancing stability and responsiveness


5. Which of the following provides resources to resolve operational and support issues during
Release and Deployment?

A) Evaluation
B) Service Test Manager
C) Release Packaging and Build Manager
D) Early Life Support


質問と回答:

質問 # 1
正解: B
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: C
質問 # 4
正解: D
質問 # 5
正解: D

ISEB-ITILV3F 関連試験
ISEB-PM1 - Foundation Certificate in Project Management
BH0-007 - ISEB Intermediate Certificate in Software Testing
FCGIT - Foundation Certificate in Green IT
ISEB-SWTINT1 - ISEB Intermediate Certificate in Software Testing
ISEB-SWT2 - ISTQB-BCS Certified Tester Foundation Level
連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。