質問 1:John is typing a document and he wants to align the text in the center of the page. What will he do to accomplish the task?
A. Use Justify.
B. Use Right Alignment.
C. Use Center Alignment.
D. Use Left Alignment.
正解:C
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 2:SmartArt is a visual graphic used to represent the information effectively and efficiently. It is used to create designer-quality illustrations. A user can increase the emphasis of information by adding SmartArt. Mark the appropriate sign for creating designer-quality illustrations.
正解:
Explanation:
SmartArt is a visual graphic used to represent the information effectively and efficiently. It is used to create designer-quality illustrations. A user can increase the emphasis of information by adding SmartArt. Take the following steps to create a SmartArt graphic:
Click on the Insert tab and select the SmartArt option.
The 'Choose a SmartArt Graphic' dialog box appears. Select a SmartArt to be inserted, and then click the OK button.
Select a text area in the text pane and type a text in it.
Click outside of the SmartArt graphic.
Chapter: PRESENTATION, ADVANCED - LEVEL
Objective: Multimedia
質問 3:You are typing a document and you want the date of the creation of the document to appear on top of each page. What will you do to accomplish the task?
A. Create a header.
B. Create a footer.
C. Create a template.
D. Type the date on top of each page.
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 4:You work as an Office Assistant for Company Inc. You are creating a presentation named OrganizationWorkflow.pptx through PowerPoint 2010. The presentation contains different slides for each department of the organization. You want to use an outline from a Microsoft Word 97-2003 document (.doc) for creating a presentation based on an existing report or other outlined document. Mark the option/button in the following image of the Home tab to accomplish the task.
正解:
Explanation:
A user can insert an outline text from another program into a PowerPoint presentation by using the outline text. The outline feature is helpful for creating a presentation based on an existing report or other outlined document. A user can use the outline structure of a document by inserting the document into PowerPoint 2010. The text in the presentation will be formatted based on heading styles set in the original outlined document or file when a user inserts and uses an outline from a Microsoft Word 97-2003 document (.doc), a Word 2010 or 2007 document (.docx), a text file (.txt), or a rich text format file in a PowerPoint 2010 presentation.Take the following steps to insert an outline text from another program into your PowerPoint presentation:
Click on the Home tab. Click the small down arrow next to New Slide in the Slides group.
Click the Slides from Outline option.
The Insert Outline dialog box opens. Specify the file that contains the outline for the presentation.
The file opens in PowerPoint.
Chapter: PRESENTATION, ADVANCED - LEVEL
Objective: Slides
質問 5:Which of the following is used to check a document for comments and annotations, document properties and personal information, custom XML data, invisible on-slide content, off slide content, and presentation notes?
A. Mark as Final
B. Document Inspector
C. Edit Mode
D. Restrict Permission
正解:B
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
質問 6:Which of the following steps will you take to protect your worksheet from unauthorized access?
A. Home > Format > Protect Sheet
B. Format > Worksheet > Lock Sheet
C. Format > Protect Sheet > Lock Sheet
D. Insert > Format > Protect Sheet
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)
ECDL ECDL-ADVANCED 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Accept, reject changes in a document locally, online
- Automatically repeat heading row(s) at the top of each page
|
トピック 2 | - Use find and replace options like: matching case, whole words, font formats
- Change column widths and spacing. Insert, remove lines between columns
|
トピック 3 | - Apply multiple columnlayouts. Change number of columns in a column layout
- Use paste special options: formatted text, unformatted text
|
トピック 4 | - Merge a document with a recipient list using given merge criteria
- Apply, remove paragraph pagination options
|
トピック 5 | - Insert, delete fields like: file name and path, file size, total page number
- Apply, modify outline numbering in multi-level lists
|
参照:https://www.ecdl.com.mt/advanced-wordprocessing.html
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のECDL ECDL-ADVANCEDをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたECDL ECDL-ADVANCEDをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のECDL ECDL-ADVANCEDを持っていることを保証します。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のECDL-ADVANCED問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のECDL ECDL-ADVANCEDを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のECDL-ADVANCED問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社のECDL ECDL-ADVANCEDを利用すれば試験に合格できます
弊社のECDL ECDL-ADVANCEDは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はECDL-ADVANCED問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のECDL ECDL-ADVANCEDを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君にECDL-ADVANCEDの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は無料ECDL ECDL-ADVANCEDサンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ECDL-ADVANCEDサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのECDL-ADVANCED問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
ECDL-ADVANCED試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。