安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC_TSCM62_64問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
TopExamは君にC_TSCM62_64の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSAP C_TSCM62_64をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSAP C_TSCM62_64をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSAP C_TSCM62_64を持っていることを保証します。
弊社のSAP C_TSCM62_64を利用すれば試験に合格できます
弊社のSAP C_TSCM62_64は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はC_TSCM62_64問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSAP C_TSCM62_64を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は無料SAP C_TSCM62_64サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C_TSCM62_64サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC_TSCM62_64問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
C_TSCM62_64試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のC_TSCM62_64問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSAP C_TSCM62_64を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
SAP Certified Application Associate - Order Fulfillment with SAP ERP 6.0 EHP4 認定 C_TSCM62_64 試験問題:
1. Which of the following statements regarding material determination are correct? Note: There are 2 correct answers to this question.
A) Condition tables must be defined in Customizing (IMG).
B) The definition of the substitution reason determines whether a manual or an automatic substitution process should be used.
C) The material determination procedure is assigned to a combination of sales areas, customer pricing procedures, and document pricing procedures.
D) The relevant substitution reason is specified in the access sequence.
2. In which of the following situations is forward scheduling performed at the item level during order entry? Note: There are 2 correct answers to this question.
A) When the available quantity of the material is not sufficient to meet the material availability date determined by the backward scheduling.
B) If the system could not determine a replenishment lead time from the material master.
C) When the transportation planning or material availability date determined by the backward scheduling is in the past.
D) When the loading date determined by the backward scheduling falls on a public holiday.
3. Which of the following is the difference between the SAP sales documents Delivery Free Of Charge and Subsequent Delivery Free Of Charge?
A) The SAP sales document Subsequent Delivery Free-Of-Charge uses the billing type 'Pro Forma Invoice for Delivery' (F8). The SAP sales document Delivery Free-Of-Charge is not invoiced.
B) The SAP sales document Delivery Free-Of-Charge must be created with reference to a preceding invoice. The SAP sales document Subsequent Delivery Free-Of-Charge can be created with reference to an invoice or sales order.
C) The SAP sales document Subsequent Delivery Free-Of-Charge requires a mandatory reference to a sales document. The SAP sales document, Delivery Free-Of-Charge does not have this requirement.
D) The SAP sales document Subsequent Delivery Free-Of-Charge uses the item category KLN, which carries out no pricing and no billing. The SAP sales document Delivery Free-Of-Charge uses the item category TAN, which carries out pricing and billing.
4. You have been asked to change a process so that during sales invoicing, any manually changed pricing elements in the pricing procedure of the sales document are copied from the sales order to the billing document unchanged, but the other automatically determined conditions are redetermined. In which of the following places is this controlled?
A) In the condition type
B) In the item category of sales order item
C) In copy control at item level
D) In the billing type
5. Which of the following elements can directly influence whether an availability check will be performed? Note: There are 3 correct answers to this question.
A) The check group in the material master
B) The item category in the delivery document
C) The item category in the sales document
D) The schedule line category in the sales document
E) The sales document type
質問と回答:
質問 # 1 正解: A、B | 質問 # 2 正解: A、C | 質問 # 3 正解: C | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: A、B、D |