HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

IBM C2010-024 問題集

C2010-024

試験コード:C2010-024

試験名称:IBM Tivoli Level 2 Support Tools and Processes

最近更新時間:2024-11-20

問題と解答:全50問

C2010-024 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥5999 

無料問題集C2010-024 資格取得

質問 1:
In a OneTeam PMR, whose Retain ID should be in the Owner ID field?
A. the ID of the centralized GTS center
B. the ID of the SME for the product
C. the ID of the BackEnd engineer
D. the ID of the FrontEnd engineer
正解:C

質問 2:
Which action must always be performed before submitting a new DCF technote?
A. Forward the PMR to the BackEnd.
B. Install the DCF Item Creator application.
C. Check for duplicate items in CAST or the Technote database.
D. Ask the customer if they agree to open a technote.
正解:C

質問 3:
The report CESARE creates can be filtered by a number of options. Which three options are valid for filtering?
A. Customer Name
B. Country
C. Second Line Manager
D. Employee
E. Severity
F. Component ID
正解:A,E,F

質問 4:
A client contacts support with a request for a product enhancement. Which tool should an engineer use to create the enhancement request for the client?
A. EHRT
B. PERT
C. FMRT
D. FITS
正解:D

質問 5:
The BackEnd engineer has resolved a client problem, but the client is now asking a noncritical question regarding the same product set.The client hasstatedthatit wouldbe a "nice
to know" question rather than a pressing issue.
A new PMR will be created to answer the client's question. What is the appropriate severity level for this PMR?
A. Severity 2
B. Severity 1
C. Severity 3
D. Severity 4
正解:D

弊社は無料IBM C2010-024サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C2010-024サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC2010-024問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

C2010-024試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

TopExamは君にC2010-024の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のC2010-024問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のIBM C2010-024を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC2010-024問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のIBM C2010-024をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたIBM C2010-024をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のIBM C2010-024を持っていることを保証します。

弊社のIBM C2010-024を利用すれば試験に合格できます

弊社のIBM C2010-024は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はC2010-024問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

C2010-024無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のIBM C2010-024を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

IBM Tivoli Level 2 Support Tools and Processes 認定 C2010-024 試験問題:

1. A client contacts support with a request for a product enhancement. Which tool should an engineer use to create the enhancement request for the client?

A) EHRT
B) PERT
C) FMRT
D) FITS


2. What are two pieces of information regarding software product versions located on the Product Support Lifecycle webpage?

A) general availability date
B) link to the product support page
C) product out of support date if known
D) announcement date
E) fix pack release date


3. In searching about the problem in a PMR, a BackEnd engineer finds that there is already a closed APAR for the problem which exactly matches the problem described in their PMR. Before associating the APAR with their PMR, which three steps should be taken?

A) Check the associated CMVC record for the resolution detailed by Level 3 (L3).
B) Re-open the APAR so it can be associated to.
C) Confirm it is for the same Component ID.
D) Notify L3 that an additional PMR needs to be added to the Interested Party list of the closed APAR.
E) Check the fix provided is not already included in the release level quoted in the PMR.
F) Check the APAR closure code.


4. When working on a non-OneTeam PMR, which two fields must a BackEnd engineer complete when taking responsibility of a PMR?

A) Keyword 1 field
B) Keyword 3 field
C) Resolver field
D) Owner field
E) Keyword 2 field a


5. An APAR which an engineer has created for a PMR has been closed by Level 3 (L3). Which three steps should the engineer check before contacting the client?

A) that sufficient resolution information has been provided
B) that an appropriate closing code has been given
C) that the resolution provides a fix at the product level the client reported the problem at
D) that L3 has created an appropriate DCF if the resolution is stated as working as designed
E) that the status of the APAR is set to closed
F) that a download DCF has been created by L3 if an interim fix or fix pack is involved


質問と回答:

質問 # 1
正解: D
質問 # 2
正解: A、E
質問 # 3
正解: A、C、F
質問 # 4
正解: C、D
質問 # 5
正解: A、C、D

連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。