質問 1:How are defined inventory levels (such as minimum inventory requirements) considered when running the Material Requirements Planning (MRP) wizard?
A. Demand
B. Stock on Hand
C. Suppty
D. Recommendations
正解:C
質問 2:A user creates an incoming payment for a customer and selects two invoices to be paid. When the user tries to post the payment the system message that is shown in the attached screenshot appears.
What are possible reasons for this system message? Note There are 2 conect answers to this question.
A. The invoices are NOT due yet
B. The amount in the Payment Means window does NOT match the total amount of invoices
C. The customer uses a foreign currency and the exchange rate is NOT set up
D. The user did NOT choose a payment means
正解:B,D
質問 3:Your company manufactures electronic devices.
How would you define a technician employee and a calibration machine in order to plan capacity in the production process?
A. Add an item master data with Items type for the machine
Add an item master data with Labor type for the technician
B. Add a Machine resource master data for the machine
Add a Labor resource master data for the technician
C. Add an item master data for the machine
Add an employee master data for the technician
D. Add a Machine resource master data for the machine
Add a forecast for the technician
正解:B
質問 4:How would you enter the name and contact information for a sales prospect into a SAP Business One company database?
Please choose the correct answer.
Response:
A. Use a relationship map
B. Create a lead
C. Set up configuration data
D. Add a draft quotation
正解:B
質問 5:The company does NOT want to use the Payment Wizard and asks you to remove the functionality completely from all forms.
How do you do this?
A. Using a Ul configuration template hide the Payment Wizard function
B. Using the form settings, hide the Payment Wizard menu
C. Remove authorization to the Payment Wizard in geneial authorizations
D. In the general settings, hide the Payment Wizard function
正解:D
質問 6:Which of these configuration settings are irreversible once a document has been posted?
There are 2 correct answers to this question.
Response:
A. The management method for serial numbers
B. The use of perpetual inventory
C. The default valuation method for item groups
D. The option to use multi-language support
E. The chart of accounts template
正解:B,E
質問 7:Marketing document has tabs in its middle part. What are they?
there are 2 correct answers to this question
Response:
A. Sigma
B. Attachments
C. HRM
D. Logistics
E. End user
正解:B,D
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社のC_TB1200_93問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSAP C_TB1200_93を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社は無料SAP C_TB1200_93サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料C_TB1200_93サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのC_TB1200_93問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
C_TB1200_93試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のC_TB1200_93問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社のSAP C_TB1200_93を利用すれば試験に合格できます
弊社のSAP C_TB1200_93は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はC_TB1200_93問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSAP C_TB1200_93を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
TopExamは君にC_TB1200_93の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のSAP C_TB1200_93をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSAP C_TB1200_93をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSAP C_TB1200_93を持っていることを保証します。
SAP C_TB1200_93 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Demonstrate the ability to set up and configure a new SAP Business One company
- Demonstrate knowledge of the business processes for sales, purchasing, warehouse management, MRP, production
|
トピック 2 | - Initialization settings, customization tools, cockpit analytics, user settings and authorizations
- Demonstrate knowledge of the business processes for posting journal entries, payments, reconciliations, fixed assets
|
トピック 3 | - Explain how to use the tools provided in the Implementation Center and in SAP's implementation methodology
- Describe how to set up logistics, CRM, and service in SAP Business One
|
トピック 4 | - Demonstrate the ability perform common tasks for logistics
- Describe how to set up financials including G
- L account defaults, the chart of accounts, currencies and posting periods
|
トピック 5 | - Demonstrate compliance with the SAP maintenance policy
- Demonstrate the ability to perform common financial and banking tasks
|
参照:https://training.sap.com/certification/c_tb1200_93-sap-certified-application-associate---sap-business-one-release-93-g/