HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Salesforce ADM-261 問題集

ADM-261

試験コード:ADM-261

試験名称:Service Cloud Administration

最近更新時間:2024-12-19

問題と解答:全359問

ADM-261 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集ADM-261 資格取得

質問 1:
UniversalContainers' agents often need to access the same cases, contacts, and orders multiple times per day.
What should a consultant recommend to meet this requirement?
A. Enable the "History" component within the Salesforce Console for Service.
B. Create a custom list view for cases, contacts, and orders and pin them to the side bar.
C. Embed a "Recent Items" Visualforce component into the Salesforce Console for Service.
D. Enable the "Access Recent Items" user permission on the user profiles.
正解:A

質問 2:
A support agent has a detailed question about product functionality. The agent needs to access a real-time response from internal subject matter experts. Which feature will help the support agent send this question to the right group of people?
A. Mass Email
B. Public Groups
C. Chatter Groups
D. Escalation Rules
正解:C

質問 3:
The Service Manager at universalContainers manages three teams. Each team provides support for the specific product. Agents have concerns about seeing search results for other products when searching the knowledge base. The service manager originally provided the teams with full access to the articles.
Which solution will ensure each team sees only the relevant article type for their product?
A. Create a page layout for each article type and assign them to each team based on their product specialization
B. Create a data category for each product and assign themto each team bases on their product specialization
C. Create a permission set foreach record type and assign them to each team based on their product specialization
D. Create an article action for each record type and assign them to each team based on their product specialization
正解:B

質問 4:
A contact center agent wants to leverage subject matter experts (SMEs) on Chatter to resolve a complex issue for a customer. What is the recommendedsolution to increase the involvement of SMEs and track the case to completion in Chatter?
A. Bookmark all the comments related to the issue from SMEs
B. Use hashtag (#) to track the customer case and SMEs comments
C. @mention the SMEs on the case Chatter feed and follow the case
D. Follow the SMEs to receive automatic updates when they add case comments
正解:C

質問 5:
Universal Containers has implemented Service Cloud in its call center and wants to integrate it with its existing telephony system. All members of staff use a standard build for desktop computers and the IT department has indicated that they are unable to produce a custom desktop build for the call center staff.
Which solution should a consultant recommend?
A. Implement an adapter using the Telephony API.
B. Build an adapter using the telephony vendor's toolkit.
C. Implement an adapter built on Open CTI.
D. Move to a cloud -based telephony system.
正解:C

質問 6:
Which solution can be used to improve call deflection?
A. Case routing
B. Web chat
C. Community forum
D. Assignment rules
E. Knowledge base
正解:B

質問 7:
Universal Containers is exploring ways to provide itscustomers with more self-service options in its new Customer Community to reduce the number of interactions with their contact center. Which two features should a Consultant consider implementing? Choose 2 answers
A. Enable Live Agent in their community to chat with an agent.
B. Enable web -to -case on theirpublic website.
C. Use a community template to set up their customer community.
D. Add the Question action to Chatter in the community publisher.
正解:C,D

質問 8:
UniversalContainers (UC) hired in an expansion of the contact center. Getting agents up to speedand fully productive is a priority UC implemented a standardize agent-customer dialog to assist agents.
Which two features should a consultant integrate into the Service Console? Choose 2 answers
A. Lightning Row for Service
B. Path for Cases
C. Interaction Log
D. Lightning Process Builder
正解:A,C

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のSalesforce ADM-261をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたSalesforce ADM-261をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のSalesforce ADM-261を持っていることを保証します。

弊社のSalesforce ADM-261を利用すれば試験に合格できます

弊社のSalesforce ADM-261は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社はADM-261問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

ADM-261無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のSalesforce ADM-261を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社のADM-261問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のSalesforce ADM-261を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

TopExamは君にADM-261の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

弊社は無料Salesforce ADM-261サンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料ADM-261サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこのADM-261問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

ADM-261試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社のADM-261問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

Salesforce Service Cloud Administration 認定 ADM-261 試験問題:

1. Universal Containers wants to provide a more consistent service experience to itscustomers and is evaluating the Service Cloud macro feature.
Which three configurations must be made? Choose 3 answers

A) Publisher Actions used in the macros must be on the page layout.
B) The Run Macros Permission must be granted to users.
C) The Run Macros Action must be on the page layout.
D) The Macros widget or utility must be added to the console.
E) Users must use Lightning Experience.


2. Universal Containers has basicfield service requirements and has not yet deployed the Service Cloud. The company would like to automatically create a field service dispatch record and assign it to a queue when specific case criteria are selected by an agent working the case.
Whichsolution will create and route the field service dispatch record when the case is saved?

A) Use a workflow rule with an action
B) Use a validation rule
C) Use a case assignment rule
D) Use an Apex trigger


3. A company has theserequirements for dealing with Cases:
- Handled efficiently and by the right agents
- Distributing the load so that agents do NOT have to manually select the next Case towork Which two Omni-Channel features will assist in this routing and distribution? Choose 2 answers

A) Route to agents with the most capacity to take on new work.
B) Route to agents with the most cases closed for that topic.
C) Route to agents staffing the assigned overflow queues.
D) Route to agents with the least amount of active assigned work.


4. Which native Service Cloud solution is used for case satisfaction surveys?

A) Create a Web-to-case form with a custom case type of survey
B) Enable the case survey auto-response rule
C) Check the survey option in the case settings
D) Enable the case survey option on the caseobject


5. Universal Containers wants to create a process to verify that customers are eligible for support before a case is creates. A consultant recommends using entitlement management to meet this requirement. Which benefit would be realized by using the entitlement management feature? Choose 2 answers.

A) Ability to specify unique service levels for each customer
B) Ability to determine if a customer has escalated a case in the past
C) Ability to prompt callers for the service contract number within IVR menus
D) Ability to enforce service levels with the time-dependent processes


質問と回答:

質問 # 1
正解: A、B、E
質問 # 2
正解: A
質問 # 3
正解: A、D
質問 # 4
正解: A
質問 # 5
正解: A、C

連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。