質問 1:Refer to the exhibit. You are creating an Advanced Screenpop in the wizard and have configured where the screenpop will launch (highlighted in the box). Where will thescreenpop launch as shown in the exhibit?
A. Launch the screenpop externally on the user's browser
B. Launch the screenpop internally in the initial screen of the Agent Desktop
C. Launch the screenpop internally in the tab of the Agent Desktop
D. Launch the screenpop externally in the agent's Conferencing software
正解:C
質問 2:When creating an Advanced Screenpops in the wizard you choose a screenpop launch event. What are the two launch event options? (Choose two.)
A. Active
B. Call setup
C. Alerting
D. Dialing
正解:A,C
質問 3:Which service contains the InboundMessage Handler (IMH) component?
A. Contact Center Multimedia (CCMM) Campaign Scheduler Service
B. Contact Center Multimedia (CCMM) License Service
C. Contact Center Multimedia (CCMM) Starter Service
D. Contact Center Multimedia (CCMM) E-mail Manager Service
正解:D
質問 4:Which section under the Agent Desktop Configuration would allow Agent Desktop to move tothe front upon arrival of a new contact?
A. Maximum Open Duration
B. Logoff Terminal State
C. New Contact Presentation
D. Hot Desking
正解:C
質問 5:You have launched the Contact Center Multimedia (CCMM) Administration utility. Which three settings can be configured on the CCMM Administration General Administration page? (Choose three.)
A. Email
B. Web Comms
C. Server
D. Skillset
E. Agent
正解:C,D,E
質問 6:Users of the Outbound Campaign Management Tool require access rights to the Outbound component.
Which component within the Center Manager Administration would the user be assigned Launchpad option access?
A. Multimedia
B. Contact Center Management
C. Configuration
D. Access and Partition Management
正解:D
質問 7:During the design of the Outbound Campaign, the administrator chooses between two types of dialing.
Which two types of dialing options are available when designing the Outbound Campaign? (choose two.)
A. Predetermined dialing
B. Predictive dialing
C. Progressive dialing
D. Preview dialing
正解:C,D
質問 8:Where are all agents used in the Avaya Aura Contact Center POM integration administered?
A. Contact Center Manager Administration
B. Avaya IQ
C. AvayaProactive Outreach Manager
D. Avaya Aura Experience Portal
正解:C
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の6211問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Avaya 6211サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料6211サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの6211問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
6211試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 6211をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 6211をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 6211を持っていることを保証します。
TopExamは君に6211の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
Avaya 6211 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Configure the communication tools in the Multimedia Administration application
- Avaya Proactive Outreach Manager integration components
|
トピック 2 | - Configure the required properties to route Web communication or Web chat contacts to agents
- Describe the components of the Contact Center Multimedia solution architecture
|
トピック 3 | - Configure and modify outbound campaigns and call data settings using the Outbound Campaign Management Tool (OCMT)
- AACC with POM Integration
|
トピック 4 | - Describe the Multimedia sample applications that are installed with Contact Center Multimedia
- Describe the Communication Control Toolkit components
|
参照:https://www.avaya-learning.com/lms/#/training/catalog/offering/21497
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の6211問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 6211を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社のAvaya 6211を利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 6211は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は6211問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 6211を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。