質問 1:Which Avaya Aura Contact Center component is the application agents used to handle voice and non-voice contacts?
A. Contact Center Manager Server (CCMS)
B. Avaya Agent Desktop (AAD)
C. Contact Center Manager Administration (CCMA)
D. Contact Center Multimedia (CCMM
正解:A
質問 2:You have installed the Avaya Aura Contact Center software and you are now preparing to test the software connections. What are two functions of the Reference Client? (Choose two.)
A. Making phone calls
B. Testing CTI connections
C. Testing SIP connections
D. Transferring phone calls
正解:A,D
質問 3:Which two statements about scheduled backups are true? (Choose two.)
A. You can schedule single or multiple backup tasks on a daily, weekly, or monthly basis.
B. You can use this utility to back up operating system files.
C. The backup location must be a tape or optical drive.
D. Contact Center stores up to seven backup files at each server location.
正解:A,D
質問 4:Multimedia skillsets must be defined in the Contact Center Manager Administration (CCMA) for multimedia routing to occur. Which multimedia prefix is used for an Outbound skillset?
A. IM_
B. OB_
C. EM_
D. VM_
正解:B
質問 5:Refer to the exhibit. You are creating an Advanced Screenpop in the wizard and have configured where the screenpop will launch (highlighted in the box). Where will the screenpop launch as shown in the exhibit?
A. Launch the screenpop externally on the user's browser
B. Launch the screenpop internally in the initial screen of the Agent Desktop
C. Launch the screenpop internally in the tab of the Agent Desktop
D. Launch the screenpop externally in the agent's Conferencing software
正解:C
質問 6:A systems engineer has just completed a database maintenance backup. The engineer would like to verify the success of the backup.
In which default location should the engineer look to determine the success of the backup?
A. D:\Logs\Common Components\DBMaintenance.log
B. D:\Avaya Aura\Contact Center\Logs\Common Components\CC_DBMaintenance.log
C. C:\Contact Center\Logs\Common Components\DBMaintenance.log
D. D:\Avaya\Logs\Common Components\CC_DBMaintenance
正解:A
弊社のAvaya 6210を利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 6210は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は6210問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 6210を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の6210問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 6210を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
Avaya 6210 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - How to perform an Avaya Aura® Contact Center (AACC) HA Active
- Standby Switchover test
- Implement the Avaya Aura® Media Server (AAMS) non-HA solution
|
トピック 2 | - Implement the Avaya Aura® Media Server (AAMS) High Availability solution
- Product licensing requirements for the Avaya Aura® Contact Center (AACC) installation
|
トピック 3 | - Avaya Agent Desktop (AAD) and Avaya Desktop Displays (ADD)
- Identify the Avaya Aura® Contact Center (AACC) Post-Installation tasks
|
トピック 4 | - Avaya Aura® Media Server (AAMS) options for Avaya Aura® Contact Center (AACC) SIP-enabled installations
- Troubleshoot an Avaya Aura® Contact Center (AACC) installation
|
トピック 5 | - Implement the Avaya Aura® Contact Center (AACC) High Availability solution
- Contact Center (AACC) components, features, and functions
|
トピック 6 | - Install Avaya Aura® Contact Center (AACC) and configure the Avaya Aura® Ignition Wizard
- Explain how to perform a database backup and restore database files
|
参照:https://www.avaya-learning.com/lms/#/training/catalog/offering/21474
TopExamは君に6210の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の6210問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Avaya 6210サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料6210サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの6210問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
6210試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 6210をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 6210をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 6210を持っていることを保証します。