TopExamは君に600-101の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の600-101問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Facebook 600-101サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料600-101サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの600-101問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
600-101試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の600-101問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のFacebook 600-101を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のFacebook 600-101をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたFacebook 600-101をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のFacebook 600-101を持っていることを保証します。
弊社のFacebook 600-101を利用すれば試験に合格できます
弊社のFacebook 600-101は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は600-101問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のFacebook 600-101を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
Facebook Certified Community Manager 認定 600-101 試験問題:
1. A small, local online community of 5,000 members is launching a major outreach project to double membership by the end of the year. The community is focused on physical activity and doesn't show preference for any age group or gender.
The community is based on Facebook and uses a group as the primary hub where people can connect.
What's the most efficient way for the community manager to expand local reach?
A) Launch a referral program for current members to invite their neighbors to join the community
B) Partner with a national newspaper and publish an article about the community
C) Place targeted ads for potential members using fitness and wellness interest targeting
D) Encourage the moderation team to comment more on the content
2. An established mid-range coffee brand is launching a new line of high-end espresso products. It needs to promote its products through new social channels to reach premium consumers. The community manager must create a launch strategy to present to internal stakeholders to support this new product range.
Which two factors must the community manager address in this presentation? (Choose 2)
A) Review existing channel performance and replicate strategy
B) Define partnership criteria with key food and beverage influencers
C) Decide on the target audience and which platforms to use to reach them
D) Determine launch goals and milestones to achieve
3. A well-established community of over 50,000 reports a universally high satisfaction rate from members via surveys and polls. However, a contingent of 2,000 members plan to form their own community organization due to ideological disagreements within the incumbent community. The new community has a similar mission but different branding. The members of the new community want to continue to participate in the existing community but put more effort into the new organization.
How should the incumbent community manager proceed?
A) Continue to focus on the original community
B) Remove the members who are joining the new community
C) Create a post that discourages members from joining the new community
D) Link to the new community and encourage people to join it
4. A jewelry brand has a Facebook Page it uses to attract people to its website.
The community manager regularly selects top performing organic posts to be repurposed into creative for paid ads on Facebook.
The community manager has the following pieces of content: Post type Reach Engagement Website clicks Conversion rate Livestream 15,745 5,432 805 5%
Image 7,998 2,362 799 10%
Poll 4,770 1.520 175 3.6%
Video 10,523 5,480 429 4%
Which piece of content should the community manager expect to perform best in an initial advertising campaign?
A) The video
B) The poll
C) The image
D) The livestream
5. A community manager for an influencer is focused on thought leadership and well-being.
The influencer has the following assets:
A Facebook Page with 500,000 followers
A Facebook group with 30,000 members
An Instagram account with 200,000 followers
The community manager needs to evaluate possible revenue streams.
Which three approaches should the community manager recommend? (Choose 3)
A) Organize affordable community meetups to attend a live show of the influencer
B) Set up a Page button to increase online sales on the influencer's website
C) Position the influencer as a thought leader and charge speaking fees
D) Implement a fee for members who post more than once per week
E) Comment publicly on sponsor accounts to propose a partnership
質問と回答:
質問 # 1 正解: A | 質問 # 2 正解: C、D | 質問 # 3 正解: A、C | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: A、B、C |