TopExamは君に410-101の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の410-101問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のFacebook 410-101を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社は無料Facebook 410-101サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料410-101サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの410-101問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
410-101試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社のFacebook 410-101を利用すれば試験に合格できます
弊社のFacebook 410-101は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は410-101問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のFacebook 410-101を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のFacebook 410-101をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたFacebook 410-101をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のFacebook 410-101を持っていることを保証します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の410-101問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
Facebook Certified media buying professional 認定 410-101 試験問題:
1. You need to share a customer database to your agency but your lawyer is concerned with privacy and sharing your customer data. You've built a custom audience and will share this audience with your agency.
What different type of access is NOT allowed within Facebook platform when sharing audiences with third parties?
Choose only ONE best answer.
A) Insights only
B) Targeting and Insights
C) Targeting only
2. You gave access to your community manager as an employee to your Facebook Business account, but made them administrator of your Ad Account, Instagram account, and Fan Page.
You just hired a new employee, so you request your community manager to add the new employee as an advertiser in your Fan Page and Ad Account.
How should your community manager proceed?
Choose only ONE best answer.
A) Your community manager should add the new employee into the Business Manager and provide access to the Fan Page and Ad Account.
B) Your community manager should add the new employee to their personal Facebook profile.
C) Your community manager should assign the new employee as Partner of the Business Manager and provide access to all accounts.
D) Your community manager won't be able to add the new employee to your accounts since employee roles are not allowed to add users.
3. What are the different data sources you can add and remove from your Business Manager?
(Select all 5 that apply.)
Choose ALL answers that apply.
A) Pixels
B) Fan Pages
C) Catalogs
D) Users
E) Offline event sets
F) Ad Accounts
G) Shared audiences
H) Properties
4. A client would like to launch a new branding campaign with various posts for a product line that is being re-launched to a new segment.
You want to run a 7 day campaign, with 3 sequenced ads, all with a frequency cap of 2 within 7 days. You've set up three different post interaction campaigns through Facebook Auction.
What changes do you need to make to this campaign set up?
Choose only ONE best answer.
A) You need to do reach and frequency buying with a frequency cap of 3 every 7 days and three different post interaction campaigns
B) You need to do reach and frequency buying with a frequency cap of 3 every 21 days with sequenced delivery
C) You need to do reach and frequency buying with a frequency cap of 3 every 7 days with sequenced delivery
D) You need to increase frequency to 3 for every 7 days and change campaign objective to reach.
E) You need to change frequency cap to 3 with post interaction campaigns.
5. You finalize analyzing the customer base and found this additional information:
- They are married, city-dwellers between ages of 25-34, predominantly female who are interested in shopping and fashion.
- They are tech-savvy and primarily use iPhones to make online purchases.
- 2/3 of the customer base is from Los Angeles.
- 75% of women from the current customer base make on average one online purchase for apparel a month.
Knowing this information, what strategies would you do next?
Select all that apply.
Choose ALL answers that apply.
A) Run conversion ads to the website for the new product launch to women.
B) You should invest more than 50% of your budget in Los Angeles.
C) Build a new core/saved audience based on married women who are interested in high-end fashion brands.
D) Build a similar audience of 1% based on the current customer base for Los Angeles, San Francisco, and San Diego.
質問と回答:
質問 # 1 正解: A | 質問 # 2 正解: D | 質問 # 3 正解: A、C、E、G、H | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: B、C、D |