HACKER SAFEにより証明されたサイトは、99.9%以上のハッカー犯罪を防ぎます。
カート(0

Avaya 33820X 問題集

33820X

試験コード:33820X

試験名称:Avaya Aura® Call Center Elite & Elite Multichannel Solution Design Exam

最近更新時間:2024-11-13

問題と解答:全65問

33820X 無料でデモをダウンロード:

PDF版 Demo ソフト版 Demo オンライン版 Demo

追加した商品:"PDF版"
価格: ¥6599 

無料問題集33820X 資格取得

質問 1:
A customer wants an Avaya Elite Multichannel R6.6 solution with the following deployment options:
* Single Server
* Multiple Server - Single VMS
* Multiple Server - Multiple VMS
In a Multiple Server - Single VMS Preferred Deployment option, which three are the part of the 3-server solution? (Choose three.)
A. EMC-CORE
B. EMC-SQL-DB
C. EMC-IDS
D. EMC-VMS
E. EMC-XML
正解:A,B,C

質問 2:
Avaya Intelligent Xperiences provides different Avaya OneCloud deliveries.
Which software delivery is multi-tenant and designed for customers that require more standard feature functionality in their UC and CC solutions?
A. Public
B. Hybrid
C. Private
D. CPaaS
正解:A

質問 3:
Avaya enabled the automated installation of the Avaya OneCloud™ ReadyNow software. With each ReadyNow Solution, Avaya is delivering a pre-built golden image which includes the Avaya Virtual Machine applications or services.
Additionally, which program Is leveraged to automate the implementation of network, firewalls, and security container?
A. Capacity Planner
B. Avaya Maestro
C. vCenter Manager
D. Avaya Update Manager
正解:B

質問 4:
During your discovery conversation with an existing Call Center Elite customer, they provided the following requirements:
* Increase in agents from 300 to 400
* Agent/Remote Workers 10% of agents
* Increase in CMS Supervisors from 30 to 40
* No increase in 900 Business Users
* Avaya IX™ Messaging (Customer Provided Server)
Which Design Scope would you select for this customer?
A. Core Suite Licenses: 1300 - CCElite, CMS Agents one-X Agents: 400 - CMS Supervisor License: 30 Remote Workers: 30 - IX™ Messaging Users: 1340
B. Core Suite Licenses: 1340 - CCElite, CMS Agents one-X Agents: 400 - CMS Supervisor License: 40 Remote Workers: 40 - IX™ Messaging Users: 1340
C. Core Suite Licenses: 1300 - CCElite, CMS Agents one-X Agents: 400 - CMS Supervisor License: 40 Remote Workers: 30 - IX™ Messaging Users: 1300
D. Core Suite Licenses: 1340 - CCElite, CMS Agents one-X Agents: 400 - CMS Supervisor License: 40 Remote Workers: 30 - IX™ Messaging Users: 1340
正解:B

質問 5:
Which key Avaya Aura® Call Center Elite Multichannel (EMC) component sends a signal to Avaya Enablement Services (AES) to pass the call control and call event Information to Elite Multichannel applications, such as the EMC Desktop?
A. XML Server
B. XML Service
C. XML Application
D. XML Client
正解:A
解説: (Topexam メンバーにのみ表示されます)

質問 6:
A new customer needs a solution that runs on their existing Avaya Aura® Unified Communication (UC) platform, and provides basic and advanced call center features like Expert Agent Selection and Best Service Routing.
Based on these requirements, which solution would you recommend to the customer?
A. Avaya Aura® Elite Multichannel
B. Avaya Intelligent Customer Routing
C. Avaya Proactive Contact
D. Avaya Aura® Call Center Elite
正解:D

安全的な支払方式を利用しています

Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の33820X問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。

領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。

一年間の無料更新サービスを提供します

君が弊社のAvaya 33820Xをご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 33820Xをお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 33820Xを持っていることを保証します。

弊社のAvaya 33820Xを利用すれば試験に合格できます

弊社のAvaya 33820Xは専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は33820X問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

33820X無料ダウンロード

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 33820Xを利用すれば、君は一回で試験に合格できます。

弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します

我々は弊社の33820X問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 33820Xを利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。

弊社は無料Avaya 33820Xサンプルを提供します

お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料33820Xサンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの33820X問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。

33820X試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。

TopExamは君に33820Xの問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。

Avaya Aura® Call Center Elite & Elite Multichannel Solution Design 認定 33820X 試験問題:

1. Avaya Elite Multichannel (EMC) is a Microsoft Windows-based software feature set.
Avaya Elite Multichannel R6.6 integrates with MS Dynamics 365 in which two use cases? (Choose two.)

A) Avaya Elite Multichannel agent desktop (thick client) and Microsoft Dynamics (thick client) embedded together on the agent desktop
B) Avaya Elite Multichannel agent desktop (thick client) with Microsoft Dynamics web client
C) Microsoft Dynamics (thick client) embedded with Avaya Elite Multichannel APIs (channel controls)
D) Microsoft Dynamics (thin client) embedded with Avaya Elite Multichannel APIs (channel controls)


2. Refer to the exhibit.

The exhibit contains the deployment options for Communication Manager.
What is the Virtual Appliance that Pod FX Is transitioning to?

A) Avaya Server Platform (ASP)
B) Avaya Solutions Platform (ASP)
C) Avaya Application Server (AAS)
D) Avaya Common Platform (ACP)


3. Workspaces for Elite with POM Integration can Increase agent productivity by providing a unified desktop for agents to handle all inbound and outbound voice tasks, and which three types of calls? (Choose three.)

A) Proficient
B) Predictive
C) Progressive
D) Performance
E) Preview


4. An Avaya customer has ordered an Avaya Call Management System (CMS) Release 19 without a turnkey server, for installation on one of their customer provided VMware vSphere systems.
The CMS Release 19 turnkey servers are provided by the Avaya Solutions Platform program, with the server fitting which profile?

A) ASP 110
B) ASP 130
C) ASP 100
D) ASP 120


5. With Avaya Proactive Outreach Manager (POM) and Afiniti Enterprise Behavioral Pairing, you can increase agent productivity by using Artificial Intelligence (AI) to choose the best agent available to handle an outbound contact, and support behavior-based past and predicted future behavior for a customer or agent.
Which application supports POM and Afiniti Enterprise Behavioral Pairing?

A) Avaya Aura® Call Center Elite Multichannel
B) Avaya Intelligent Customer Routing
C) Avaya Aura® Call Center Elite
D) Avaya Aura® Session Manager


質問と回答:

質問 # 1
正解: B、C
質問 # 2
正解: B
質問 # 3
正解: B、C、E
質問 # 4
正解: A
質問 # 5
正解: C

連絡方法  
 [email protected] サポート

試用版をダウンロード

人気のベンダー
Apple
Avaya
CIW
FileMaker
Lotus
Lpi
OMG
SNIA
Symantec
XML Master
Zend-Technologies
The Open Group
H3C
3COM
ACI
すべてのベンダー
TopExam問題集を選ぶ理由は何でしょうか?
 品質保証TopExamは我々の専門家たちの努力によって、過去の試験のデータが分析されて、数年以来の研究を通して開発されて、多年の研究への整理で、的中率が高くて99%の通過率を保証することができます。
 一年間の無料アップデートTopExamは弊社の商品をご購入になったお客様に一年間の無料更新サービスを提供することができ、行き届いたアフターサービスを提供します。弊社は毎日更新の情況を検査していて、もし商品が更新されたら、お客様に最新版をお送りいたします。お客様はその一年でずっと最新版を持っているのを保証します。
 全額返金弊社の商品に自信を持っているから、失敗したら全額で返金することを保証します。弊社の商品でお客様は試験に合格できると信じていますとはいえ、不幸で試験に失敗する場合には、弊社はお客様の支払ったお金を全額で返金するのを承諾します。(全額返金)
 ご購入の前の試用TopExamは無料なサンプルを提供します。弊社の商品に疑問を持っているなら、無料サンプルを体験することができます。このサンプルの利用を通して、お客様は弊社の商品に自信を持って、安心で試験を準備することができます。