弊社のAvaya 3000.3を利用すれば試験に合格できます
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この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 3000.3を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の3000.3問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Avaya 3000.3サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料3000.3サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの3000.3問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
3000.3試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
TopExamは君に3000.3の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 3000.3をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 3000.3をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 3000.3を持っていることを保証します。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の3000.3問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 3000.3を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
Avaya Small and Medium Enterprise (SME) Communications Solutions 認定 3000.3 試験問題:
1. Which two steps must be completed to get Embedded Voice Mail (EVM) Dial by Name to work correctly? (Choose two.)
A) Configure Dial By Name action off Auto Attendant.
B) Users need to record their names.
C) Embedded Voicemail code is set.
D) Add names to the system directory.
2. Which two are required for IP Office to support a SIP IP hard telephone? (Choose two.)
A) Available VCM resource
B) Set user profiles to Virtual
C) User and SIP extension in IP Office
D) User profile set to Teleworker
E) Advanced System license
3. A customer has an IP500 and wants to install 28 IP hard telephones and 20 Digital telephones at the main site. A single PRI circuit is used for incoming and outgoing calls. A dedicated VoiceMail Pro server will be used for incoming call flows and user voicemail. Incoming calls are being dropped when hitting the auto attendant in VoiceMail Pro. You have gathered the latest configuration, data/time of failure, and incoming caller information. What other information should you gather to troubleshoot this issue?
A) system monitor trace with ISDN data and Debug view set to level 5 Information trace and Voicemial call flow darabase
B) system monitor trace with ISDN data and Debug view set to level 9 high trace and Voicemail call flow database
C) system status snapshot and Debug view set to level 9 high trace and Voicemail call flow database
D) system status snapshot and Debug view set to level 5 Information trace and Voicemial call flow darabase
4. In Windows Services, which tab would you use to allow the VoiceMail Pro service to run as a specific user?
A) Dependencies
B) General
C) Log on
D) Advanced
5. What does "IMAP support" mean in the IP Office UMS service?
A) A user can see/listen to voicemail messages via Web browser.
B) A user can receive voicemail messages to their Outlook, Outlook Express and /or Lotus Notes programs running on their PC.
C) A user can receive voicemail messages only using MS Outlook.
D) All messages are forwarded to a user e-mail account and deleted on their telephone.
E) A new message is sent to a user e-mail account. The user can listen to it by dialing their telephone number.
質問と回答:
質問 # 1 正解: A、C | 質問 # 2 正解: A、C | 質問 # 3 正解: B | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: B |