弊社のAvaya 3000-2を利用すれば試験に合格できます
弊社のAvaya 3000-2は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は3000-2問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のAvaya 3000-2を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の3000-2問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のAvaya 3000-2を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社は無料Avaya 3000-2サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料3000-2サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの3000-2問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
3000-2試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のAvaya 3000-2をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたAvaya 3000-2をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のAvaya 3000-2を持っていることを保証します。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の3000-2問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
TopExamは君に3000-2の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
Avaya ACSS Small and Medium Enterprise (SME) Communications 認定 3000-2 試験問題:
1. The Customer Call Reporter (CCR) server IP address is 192.168.42.100. After installing CCR and creating a Supervisor, what is the correct link for a remote CCR Agent to login?
A) https://localhost/CCRWebAgent
B) http://192.168.42.100/CCRWebClient
C) http://192.168.42.100:8080/inyama/inyama.html
D) http://192.168.42.100:8888
E) http://localhost/CCRWebAgent
2. Which two licenses are required to support an Interactive Voice Response (IVR) and Text To Speech (TTS) enabled auto attendant? (Choose two.)
A) IP Office Essential System license
B) VMPro TTS (Generic)
C) IP Office Advanced System license
D) IP Office Preferred System license
E) Database license
3. A company just added another hunt group called Sales with several IP phone users as members of the hunt group. All incoming calls go to the day time auto attendant in VoiceMail Pro called DayA A . Incoming calls are starting to have problems with transfers within VoiceMail Pro. When creating a case with Avaya Support, what information should be gathered?
A) Provide Avaya with voicemail call flow database, debugview trace, latest configuration, monitor trace, and a detailed description of the issue.
B) Provide Avaya with voicemail call flow database, detailed description of the issue, latest configuration, hardware platform, and version of code.
C) Provide Avaya with hardware platform and version of code, monitor trace, and description of the issue.
D) Provide Avaya with debugview trace, monitor trace, latest configuration, and detailed description of the issue.
4. An error appears while testing the IP Office VoiceMail database integration.
What are two Avaya resources you can access before escalating the problem to Avaya? (Choose two.)
A) System Status Support tool
B) Log into support.avaya.com web site and check on the "InSite" field
C) Help button on Monitor
D) Ethereal data traces
E) IP Office Knowledge Base Web Site
5. What is the correct sequence that you must configure on VoiceMail Pro for the customer to check a third-party database if the incoming CLI number is a registered user or not?
A) Variable Routing Action on Telephony Actions
B) Database Open Action, Database Execute Action, Database Get Data Action and Database Close Action
C) you cannot check against incoming CLI
D) Database Open Action, Database Get Data Action, Database Execute Action and Database Close Action
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: C、D | 質問 # 3 正解: A | 質問 # 4 正解: A、B | 質問 # 5 正解: B |