質問 1:An advertiser runs a campaign that yields the following results:

The results are statistically significant. What is the incremental ROAS for each test?
A. A - $0.80, B - $0.47
B. A- $0.21, B- $0.16
C. A- $2.80, B- $2.13
D. A - $2.60, B - $1.97
正解:D
質問 2:An advertiser recently ran a month-long campaign on a new media platform. This campaign targeted customers who had purchased from the advertiser in the past year. Of the 10 million customers targeted, 3 million were reached. The average frequency for the campaign was three impressions over the month. The advertiser spent $100,000 on this media buy.
After the campaign, an analyst from the media platform noticed that customers who received six or more impressions were twice as likely to purchase than those who received three or fewer impressions. To increase the number of users who receive six or more impressions, the analyst recommends that the advertiser double their spend. The goal is to increase the frequency from three to six in order to drive a significant increase in incremental return on ad spend.
What primary concern should the advertiser's in-house measurement team have about this conclusion?
A. The demographic makeup of the groups that received <=3 and >=6 impressions are different
B. This is a new platform, so the results must be validated multiple times before changing strategy
C. The campaign was not long enough to capture adequate data
D. This is an observational finding rather than an experimental finding
正解:B
質問 3:A brand plans to run a one-month multi-cell Conversion Lift test on Facebook. The cells are designed to help the brand understand experimentally whether its current creative strategy works for different business goals. The different targets are as follows:
* Prospective audience
* Retargeting audience
What should the analyst recommend pursuing after the test?
A. Continue with the creative strategy for all cells with positive conversion lift
B. Continue with the creative strategy for all cells with positive statistically significant conversion lift
C. Continue with the creative strategy for the cell with the highest positive conversion lift
D. Continue with the creative strategy for the cell with the highest positive statistically significant conversion lift
正解:B
質問 4:A soda brand is presented the following results based on a marketing mix model to explain year-over-year sales change.

How should the competitive media value be interpreted?
A. Competitive media generated a 2.0% sales decrease
B. Competitive media yearly activity declined by 2.0%
C. Competitive media yearly activity increased by 2.0%
D. Competitive media generated a 2.0% sales increase
正解:C
質問 5:A clothing retailer recently streamlined its online ordering process in an effort to drive more sales. A four-week broadly targeted digital campaign was launched across Facebook, YouTube, display and programmatic video to promote the recent changes. The client is interested in determining high-performing conversion paths to develop a sequencing strategy moving forward.
What measurement approach should be used to determine the success of the campaign?
A. A/B test
B. Attribution
C. Randomized control trial
D. Pre and post survey
正解:D
一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のFacebook 200-101をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたFacebook 200-101をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のFacebook 200-101を持っていることを保証します。
Facebook 200-101 認定試験の出題範囲:
トピック | 出題範囲 |
---|
トピック 1 | - Determine feasibility to move forward with a measurement solution
- Interpret statistical outputs
|
トピック 2 | - Determine actions based on hypothesis validation
- invalidation
- Recommend Measurement Solutions, Determine a variable for testing
|
トピック 3 | - Evaluate the success of the measurement approach
- Analyze data using exploratory methods
|
トピック 4 | - Make decisions and judgments required to create data visualization methods
- Evaluate differences in measurement methodology across channels
|
トピック 5 | - Determine opportunities beyond the scope of the measurement approach
- Apply concepts required to inventory and monitor existing data sources
|
参照:https://www.facebook.com/business/learn/certification/exams/200-101-exam#
TopExamは君に200-101の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の200-101問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のFacebook 200-101を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社のFacebook 200-101を利用すれば試験に合格できます
弊社のFacebook 200-101は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は200-101問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。

この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のFacebook 200-101を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
弊社は無料Facebook 200-101サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料200-101サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの200-101問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
200-101試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の200-101問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。