一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のOracle 1Z0-465をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたOracle 1Z0-465をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のOracle 1Z0-465を持っていることを保証します。
TopExamは君に1Z0-465の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社のOracle 1Z0-465を利用すれば試験に合格できます
弊社のOracle 1Z0-465は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は1Z0-465問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のOracle 1Z0-465を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の1Z0-465問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
弊社は無料Oracle 1Z0-465サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料1Z0-465サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの1Z0-465問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
1Z0-465試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の1Z0-465問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のOracle 1Z0-465を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
Oracle RightNow CX Cloud Service 2012 Essentials 認定 1Z0-465 試験問題:
1. Your customer would like to run incident report with up to five years of data on incidents and activity for a given agent regardless of whether an agent has left the company.
Your customer is not sure what they need to do to keep from deleting data for agents that have left the company.
Identify which option would allow your customer to administer the staff accounts to enable the reporting abilities they require.
A) Reassign the old incidents to another staff accounts called Former Employee
B) Permanently Disabled
C) Disabled from Assignment and Report Filters
D) Do not disable, but lock the staff account
E) Disabled from Assignment
2. A client would like to edit a contact record and in addition add warranty Information.
Select the implementation steps required using the Custom object design below.
A) Insert the Warranties control into a tab in the Contact workspace.
B) Use the Warranties workspace and add the Contact control.
C) Insert a report control and assign a Warranties report into a tab in the Contact workspace
D) Insert the Warranties fields into the Contact workspace.
3. Your customer's "Chat Survey Score" report contains valid records; however all of the average scores to be zero.
What two steps will correct this?
A) Change the Survey questions to a Matrix type.
B) Ensure the survey's questions are included In the "Chat Survey Score" report.
C) Change the format of the Average Score.
D) Refresh the Chat Survey report.
E) Add values to the Score field in the Survey Questions.
F) Update the Filters in the report.
4. In a Customer Portal design session, the customer explains to you that they have multiple brands, and that they have multiple websites to reflect these brands.
After reviewing the sites with the customer, you notice that each of the sites contain the same layout and content, but has different colors and branding, such as logos.
Which option allows for a consistent layout and dynamic branding?
A) Do not use a theme, and implement templates dynamically.
B) Use a single theme across all Customer Portal pages, and implement templates dynamically.
C) Use a single template across all Customer Portal pages, and implement themes dynamically.
D) Do not use a template, and implement themes dynamically.
5. You have created an add-in that utilizes the SOAP API, and uploaded it to the agent desktop and the incident workspace so that agents can access your custom product registration table.
The agents are getting an error when trying to use the add-in.
Which three permissions are required for an Agent to use an add-in an incident workspace?
A) Session Authentication
B) Custom Object Create
C) Custom Object Read
D) Account Authentication
E) Object Designer
質問と回答:
質問 # 1 正解: E | 質問 # 2 正解: D | 質問 # 3 正解: A、D | 質問 # 4 正解: C | 質問 # 5 正解: B、D、E |