一年間の無料更新サービスを提供します
君が弊社のOracle 1Z0-1050-21をご購入になってから、我々の承諾する一年間の更新サービスが無料で得られています。弊社の専門家たちは毎日更新状態を検査していますから、この一年間、更新されたら、弊社は更新されたOracle 1Z0-1050-21をお客様のメールアドレスにお送りいたします。だから、お客様はいつもタイムリーに更新の通知を受けることができます。我々は購入した一年間でお客様がずっと最新版のOracle 1Z0-1050-21を持っていることを保証します。
弊社は無料Oracle 1Z0-1050-21サンプルを提供します
お客様は問題集を購入する時、問題集の質量を心配するかもしれませんが、我々はこのことを解決するために、お客様に無料1Z0-1050-21サンプルを提供いたします。そうすると、お客様は購入する前にサンプルをダウンロードしてやってみることができます。君はこの1Z0-1050-21問題集は自分に適するかどうか判断して購入を決めることができます。
1Z0-1050-21試験ツール:あなたの訓練に便利をもたらすために、あなたは自分のペースによって複数のパソコンで設置できます。
安全的な支払方式を利用しています
Credit Cardは今まで全世界の一番安全の支払方式です。少数の手続きの費用かかる必要がありますとはいえ、保障があります。お客様の利益を保障するために、弊社の1Z0-1050-21問題集は全部Credit Cardで支払われることができます。
領収書について:社名入りの領収書が必要な場合、メールで社名に記入していただき送信してください。弊社はPDF版の領収書を提供いたします。
TopExamは君に1Z0-1050-21の問題集を提供して、あなたの試験への復習にヘルプを提供して、君に難しい専門知識を楽に勉強させます。TopExamは君の試験への合格を期待しています。
弊社は失敗したら全額で返金することを承諾します
我々は弊社の1Z0-1050-21問題集に自信を持っていますから、試験に失敗したら返金する承諾をします。我々のOracle 1Z0-1050-21を利用して君は試験に合格できると信じています。もし試験に失敗したら、我々は君の支払ったお金を君に全額で返して、君の試験の失敗する経済損失を減少します。
弊社のOracle 1Z0-1050-21を利用すれば試験に合格できます
弊社のOracle 1Z0-1050-21は専門家たちが長年の経験を通して最新のシラバスに従って研究し出した勉強資料です。弊社は1Z0-1050-21問題集の質問と答えが間違いないのを保証いたします。
この問題集は過去のデータから分析して作成されて、カバー率が高くて、受験者としてのあなたを助けて時間とお金を節約して試験に合格する通過率を高めます。我々の問題集は的中率が高くて、100%の合格率を保証します。我々の高質量のOracle 1Z0-1050-21を利用すれば、君は一回で試験に合格できます。
Oracle Payroll Cloud 2021 Implementation Essentials 認定 1Z0-1050-21 試験問題:
1. You have a requirement to stop the new entries from being created for an element and to continue the existing entries. How do you achieve this?
Response:
A) You cannot achieve this requirement because you need to continue the existing element entries.
B) Change the effective date to the required date and select the "Closed for entry" check box.
C) Delete the element definition and re-create it with a different effective date.
D) End date the element definition.
2. Your customer pays their workers on a semi-monthly payroll frequency. To save costs, the customer is changing their company policy and effective from 1st January, all workers will be paid on a monthly payroll frequency.
What action should you take to implement this change?
Response:
A) Create a new monthly payroll definition and transfer the workers from the semimonthly payroll to the monthly payroll.
B) Navigate to the semi-monthly payroll and update the Start and End Dates on the payroll time periods to reflect the new monthly payroll period dates.
C) Create a new monthly payroll definition, and date the workers employment records associated with the semi-monthly payroll, create new employment records for the workers and associate these to the monthly payroll.
D) Navigate to the semi-monthly payroll and update the Date Paid field on the payroll time periods to reflect the new monthly payment dates.
3. You have a requirement to restrict the entry on an input value such that the entered value is greater than 30 but less than 50. How do you achieve this?
Response:
A) Create a validation formula and attach it at the element input value level to validate the minimum and maximum of the input value at the time of entry.
B) In the element definition, enter minimum and maximum for the input value.
C) Create a validation formula and attach it at the element level to validate the minimum and maximum of the input value at the time of entry.
D) Create a validation formula and attach it at the element eligibility level to validate the minimum and maximum of the input value at the time of entry.
4. If you create an overtime element with a category of "Timecard", on which input will the overtime hours be held?
Response:
A) An element with "Timecard" category does not create any input values.
B) Overtime hours will be captured in the "Hours Calculated" input value.
C) Overtime hours will be captured in the "Hours Worked" input value.
D) Overtime hours will be captured in the "Hours" input value.
5. How should you change the order of the task displayed within the payroll flows checklist?
Response:
A) Amend the task sequence on the task sequencing page.
B) Amend both the sequence of the tasks on the task definition page and the task
C) Amend the sequence of the tasks within the task definition page.
D) Amend both the task sequence on the task sequencing page and the sequence within the edit task details page.
質問と回答:
質問 # 1 正解: B | 質問 # 2 正解: C | 質問 # 3 正解: A | 質問 # 4 正解: D | 質問 # 5 正解: D |